Groene ontlasting

Ziekten, ongedierte, verwondingen en de rui.
Ook nagels/sporen/snavel/kammen/vleugels etc
Onzebeestenboel
Gebanned
Berichten: 265
Lid geworden op: 25 sep 2017 22:05
Land: Nederland
M/V: M

Re: Groene ontlasting

Berichtdoor Onzebeestenboel » 24 okt 2017 23:26

Trea, asjeblieft zeg ben je nou dom of niet of zitje mij het bloed onder de nagels weg te halen :-x.
Je zit me op elk topic waar ik inzit te stangen en dat ik onzin praat en een trol ben, waar haal je het lef vandaan :crazyeyes: , jij bemoeit je met dingen waar je niks van afweet en dan al oordelen over mij terwijl je er zelf niks van snapt maar gewoon mij van het forum wil treiteren :roll:. En wie haalt nou andere topics door elkaar heen Trea, lees je berichten maar eens goed, Jantien zei het ook al, waarschijnlijk ben je zo koppig als een geit :duimneer:.
En ik heb het een keer fout gezegd en dan daarna verbeterd en waarom zit je me zo op de hielen, zoek iemand anders op die je gaat irriteren en als je mij niet kunt weerstaan blijf je maar weg en oh ja je noemt mij een pestkop, kijk eerst naar jezelf voordat je oordelen trekt over iemand die wel verstand van dieren houden heeft Trea :lol:

Gebruikersavatar
jantien
Berichten: 11777
Lid geworden op: 23 dec 2003 15:29
Land: nederland
M/V: V
Locatie: albufeira old town/arnhem

Re: Groene ontlasting

Berichtdoor jantien » 25 okt 2017 10:00

Dit zijn al 2 berichten van jouw kant Trea waar JIJ juist 'Onzebeestenboel' te kakken wilt zetten.
Maar Onzebeestenboel heeft zijn weerwoordje aardig klaar en dat valt waarschijnlijk een beetje moeilijk bij je, want daar wordt JIJ juist weer door gepakt :gutgut:
Tja, wie de bal kaatst......
Overigens heb ik het 2e bericht gemeld bij de moderators omdat het echt niet door de beugel kon wat jij daar allemaal te zeggen had, vandaar waarschijnlijk ook de verwijdering (terecht).

Trea schreef:Gelukkig is die onzin van kippenlovertje al tegengesproken.
Ik heb i.h.a. niet zoveel vertrouwen in de adviezen die hij geeft. Er zitten vaker vreemde adviezen bij. Ik weet dat hij eenden heeft maar het is ook onduidelijk hoeveel ervaring hij heeft met het houden van kippen.


Bericht in het topic 'eenden houden' van Onzebeestenboel waarin jij vraagt met welk recht Onzebeestenboel heeft om hier 'zomaar' op dit forum komt verschijnen en al meepraat of hij al jaren hier zit en nog meer, maar dat weet ik niet precies meer, daar het verwijderd is door de moderator.

En last but no least......Foute antwoorden geven ???
Hier moest ik toch echt even smakelijk om lachen hoor :lol: ;)

Eljeehaa
Berichten: 199
Lid geworden op: 12 sep 2017 14:06
Land: Nederland
M/V: M
Locatie: Deurne, Noord-Brabant

Re: Groene ontlasting

Berichtdoor Eljeehaa » 01 nov 2017 19:27

Ik ben redelijk nieuw op dit forum, maar ... echt waar ...? iemand geeft aan een probleem te hebben met kippen, iets dat ons allemaal bezig houdt en bindt, en in plaats van die persoon te helpen gaan we elkaar op de kop zitten? Zijn we daar niet te oud en volwassen voor?

Voor wat betreft de groene poep, ik lees niets meer. Is het probleem opgelost? Heb je brandnetels aan haar gegeven? Helpt vaak als de kippen last van de maag hebben. Kan zijn dat ze iets verkeerds heeft gegeten, wat niet goed verteerd.
Maar neem het advies aan van de anderen, zoek bij twijfel een andere dierenarts, al is het maar voor een "second opinion".

Onzebeestenboel
Gebanned
Berichten: 265
Lid geworden op: 25 sep 2017 22:05
Land: Nederland
M/V: M

Re: Groene ontlasting

Berichtdoor Onzebeestenboel » 01 nov 2017 19:30

Niemand reageert in dit topic en dan ga jij nu weer alles lopen opjutten ?
Hou jij je er maar buiten en een beetje laat dat je nu nog eens reageert.

Michele4
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 apr 2019 21:25
Land: Nederland
M/V: V

Re: Groene ontlasting

Berichtdoor Michele4 » 02 jun 2019 20:49

Kippenlovertje schreef:Hey allemaal


Een van mijn kippen heeft last van groene ontlasting/diarree. Ze is ook wat magerder, eet niet zo goed meer en kakelt niet meer. Verder loopt ze wel nog vrolijk rond. Wat kan dit zijn? Ik heb al gedacht aan wormen..

Mvg

Hi ik lees niks meer over hoe het gegaan is met de kip
? Ik heb zelf een haan en die heeft last van groene ontlasting en diaree, hij eet wel maar minder dan eerst en liefst fruit hij is al ontwormd hij heeft dit al een aantal weken.
Hoor graag van jou tips/ervaringen


Terug naar “Kippenziekten, verwondingen, ongedierte rui etc”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten