Chinese kwartels

putih
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2014 19:03
Land: nederland
M/V: V

Chinese kwartels

Berichtdoor putih » 10 sep 2014 21:43

Hallo ik ben nieuw hier,en zit met een belangrijke vraag ,ik vind kwartels erg leuk dus heb er 3 gekocht volgens mij natuur broed nu heb ik ze een week en het is een gevecht tot bloedend aan toe heb twee witte een haan en een hen en een donkere nu zag ik twee dagen geleden dat de hen heel zijn koopje onder het bloed zat heb nu de haan apart gezet maar nu roept hij heel de dag ,ze zitten bij mij in een kamervoliere wat ik nu toch een beetje tegen vind vallen omdat ik ze nogal vind stinken klopt dit? Zit te denken aan een konijnenhok voor buiten ? Ze komen zelf uit een buiten volière hoop dat jullie antwoorden hebben mvg putih

SandrabrA
Berichten: 46
Lid geworden op: 26 jun 2010 08:15
Land: Nederland
M/V: V

Re: Chinese kwartels

Berichtdoor SandrabrA » 30 sep 2014 16:39

Heb hier ook een koppeltje zitten. Hij is helemaal kaal geworden, een blote kwartel is het nu en het hennetje heeft bloed op dr koppie. Ze zitten steeds bij elkaar en lopen achter elkaar aan, maar kan geen ruzie tussen die 2 ontdekken.
Ik weet ook niet zo goed, wat ik ermee aanmoet.

Zou ze wel lekker buiten houden, dat is beter voor ze, dan in de kamer. Kijk wel uit met het konijnenhok, dat ze niet kunnen ontsnappen, want ze zijn zoooooooo snel die kleine rakkers.


Terug naar “Kwartels”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten