OUT-lampje naast display MS Broedmachine - hoe uit zetten?

Forum alleen voor discussies en vragen over de kwaliteit en werking van broedmachines. Dus geen vragen over bijv. het uitkomen van kuikens in de broedmachine.
saltpepper
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 sep 2020 19:43
Land: nederland
M/V: V

OUT-lampje naast display MS Broedmachine - hoe uit zetten?

Berichtdoor saltpepper » 28 sep 2020 20:23

We hebben een MS broedmachine volautomaat.
De temperatuur is ingesteld op de juiste broedtemperatuur (3 seconden op P geeft 37.6 aan).
Maar helaas is er iemand geweest die de instellingen heeft veranderd (niemand weet natuurlijk hoe of wat :? ). Links naast het display brandt nu het lampje “out” en staat op het display 28.7 graden oid. De broedmachine heeft nu dus de temperatuur van 28.7. Er zit een Taiso STP321 / STP 322 in. Ik heb er een handleiding bij, maar daar kan ik niet heel veel uit halen.

Handleiding digitaal: https://www.thermosense.co.uk/pdfs/user ... manual.pdf

OUT - LED will be “ON” when the Output Relay / SSR drive is active.

Nu de vraag: hoe krijg ik het out lampje uit gaat de BM gewoon weer op 37,7 aan.

saltpepper
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 sep 2020 19:43
Land: nederland
M/V: V

Re: OUT-lampje naast display MS Broedmachine - hoe uit zetten?

Berichtdoor saltpepper » 28 sep 2020 21:37

Ondertussen ben ik er achter dat het OUT lampje hoort te branden, althans dat zie ik op afbeeldingen op google van BM. Dat heeft dus niet te maken met de temperatuur die niet goed is.

De temperatuur is ingesteld op de juiste broedtemperatuur (3 seconden op P geeft 37.6 aan). Echter op het display staat 28.7 graden oid. De broedmachine heeft nu dus de temperatuur van 28.7. Hoe kan ik dit aanpassen?

pokkie
Berichten: 290
Lid geworden op: 28 apr 2013 18:02
Land: Nederland
M/V: M

Re: OUT-lampje naast display MS Broedmachine - hoe uit zetten?

Berichtdoor pokkie » 04 okt 2020 13:47

Gewoon even naar die zaak in Limburg bellen waar dat ding vandaan komt, die zullen het vast wel weten.


Terug naar “Broedmachines”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten