Pallet Hek?!?

Gebruikersavatar
lnge
Moderator
Berichten: 14495
Lid geworden op: 09 jun 2004 09:05
Land: nederland
M/V: V
Locatie: duin en bollenstreek

Re: Pallet Hek?!?

Berichtdoor lnge » 12 dec 2015 19:51

Voor 2 geiten zou ik minimaal 200 m2 nemen. Geiten zijn niet echt graseters maar het gras krijgt wel te verduren door het er overheen lopen. Een stal moet met 4 m2 groot genoeg zijn. Het beste neem je een deelbare deur waarvan je de bovenste dicht kan laten zodat de stal voldoende beschutting geeft. Neem je meer dan 2 geiten, dan ook een wat grotere stal.

kipietok
Berichten: 18
Lid geworden op: 06 jul 2015 13:43
Land: nederland
M/V: V

Re: Pallet Hek?!?

Berichtdoor kipietok » 13 dec 2015 14:50

lnge schreef:Voor 2 geiten zou ik minimaal 200 m2 nemen. Geiten zijn niet echt graseters maar het gras krijgt wel te verduren door het er overheen lopen. Een stal moet met 4 m2 groot genoeg zijn. Het beste neem je een deelbare deur waarvan je de bovenste dicht kan laten zodat de stal voldoende beschutting geeft. Neem je meer dan 2 geiten, dan ook een wat grotere stal.


Ik heb 600m2 weiland, dus dat is wel goed denk ik.
Is ook niet in gebruik( we hebben een boerderij).
Er zit ook nog een smal stuk aan( 3m bij 50m). Maar ik weet niet of ik dat ga gebruiken. Denk het wel.
Er staan alleen bij dat smalle stuk 4 iepen... De bedoeling is dat ze worden omgekapt maar dat duurt denk ik nog wel even.

Gebruikersavatar
Atje55
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 sep 2016 15:33
Land: Nederland
M/V: M

Re: Pallet Hek?!?

Berichtdoor Atje55 » 30 sep 2016 09:25

Ben wel benieuwd of je uiteindelijk nog zo´n hek van pallets hebt gebouwd? Ik overweeg ook zo´n hek te maken en hoor dus graag of je nog tips hebt. Ook vraag ik me af welk soort pallets geschikt is voor zo´n klus. Op mijn werk hebben we namelijk nog een stapeltje van deze exemplaren liggen die ik kan overnemen, maar ik weet niet of alle pallets even handig zijn voor het maken van een hek..

Gebruikersavatar
Trea
Gebanned
Berichten: 5348
Lid geworden op: 07 sep 2014 18:50
Land: Nederland
M/V: V

Re: Pallet Hek?!?

Berichtdoor Trea » 01 okt 2016 20:53

Hoi Atje. Kipietok is niet meer op t forum geweest sinds begin februari.
Als je op de naam klikt kun je zien of iemand nog recent op het forum was en of het zinvol is een vraag te stellen.

kipietok
Berichten: 18
Lid geworden op: 06 jul 2015 13:43
Land: nederland
M/V: V

Re: Pallet Hek?!?

Berichtdoor kipietok » 29 okt 2016 22:07

Hey, ik ben heel lang weg geweest maar ik ben er weer:)
Uiteindelijk is het idee van geiten niet door gegaan omdat we geen tijd hadden. Dus het pallethek is er ook nooit van gekomen, maar ooit wil ik er nog een maken:)


Terug naar “Geiten”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten