Wonderkuikentje

Een speciaal onderdeel voor kippenfoto's en doorspekt met kippenpraat!
Gebruikersavatar
hollandsekriel
Berichten: 249
Lid geworden op: 19 feb 2012 19:47
Land: Nederland
M/V: M

Wonderkuikentje

Berichtdoor hollandsekriel » 21 jul 2014 18:46

Hallo,
Ik heb nu ongeveer 22 duiven, maar bijna alles zit te broeden. Aangezien ik niet zoveel duiven meer wil had ik 3 weken geleden een kippen ei onder een duif gelegd. Toen ik net naar buiten liep zag ik dat er een kapotte schaal lag. En er was een kuikentje geboren! Eerst had ik een probleempje, maar uiteindelijk heb ik veel duiven eieren en kippen eieren verwisseld. En toen kon het kuikentje terecht bij ''Tippie'' het serama hennetje. Waarschijnlijk is het kuiken een haantje want hij heeft al een kammetje, maar dat maakt nu nog niet uit. ;)

Afbeelding

Gebruikersavatar
kiekenboerinneke
Berichten: 9901
Lid geworden op: 14 jun 2010 20:13
Land: belgie
M/V: V
Locatie: Antwerpse Kempen
Contacteer:

Re: Wonder kuikentje

Berichtdoor kiekenboerinneke » 21 jul 2014 18:57

Loooool dat moet wat geven... :gutgut:
Wat een lieverd!
Geluk dat zij/hij bij een lieve mama terechtkon... Wat anders te doen als je geen WP hebt.... :shock:
Hier lopen brahmakuikens bij een cochinkriel mama... Tot hiertoe lukt het nog nét om onder moeders vleugels te passen.... :gutgut:

Gebruikersavatar
hollandsekriel
Berichten: 249
Lid geworden op: 19 feb 2012 19:47
Land: Nederland
M/V: M

Re: Wonderkuikentje

Berichtdoor hollandsekriel » 22 jul 2014 09:23

Dank u wel! Dat had ik vorig jaar ook...Toen had ik 4 Brahma eitjes onder een chabo gelegd. Alle 4 waren ze uitgekomen, dus die kuikens moesten uiteindelijk naar een grote kip. Maar het zag er heel grappig uit om 4 kuikens te zien naast een moeder die kleiner dan haar kuikens is. :lol:


Terug naar “Foto forum”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten