marktplaats, nelly

Onderwerpen die NIET onder de onderstaande categorieën vallen.
Gebruikersavatar
Kip La La
Moderator
Berichten: 22987
Lid geworden op: 15 okt 2009 19:24
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Veluwe

Re: marktplaats, nelly

Berichtdoor Kip La La » 26 apr 2014 08:54

brenda17 schreef:Wel toevallig dat de persoon slechts 1 bericht heeft geplaatst en dat hier was hé :).


Veel voorkomend verschijnsel op recensiesites.

kees1965
Berichten: 1724
Lid geworden op: 11 mei 2012 23:13
Land: nederland
M/V: M
Locatie: Veenendaal

Re: marktplaats, nelly

Berichtdoor kees1965 » 27 apr 2014 20:12

Ik ken deze man redelijk.
Ben daar verschillende keren ( ik denk 4-5maal) geweest en heb daar gezonde WYANDOTTE's kunnen kopen.
Hij houdt al jaren,kippen,ganzen,eenden,fazanten e.d.
Altijd als ik daar kwam was hij met de dieren en hun verblijven bezig,kippen hadden genoeg te eten en schoon water beschikbaar.
Vaak krijgt hij zijn dieren van mensen die bij hem andere kippen komen kopen en die van hen dan "inruilen".
Zal hij dan geen zieke dieren hebben zitten? Ik denk als je veel dieren heb er altijd wel een paar zullen zijn die niet geheel fit zijn,maar dat kun je gewoon tegen hem zeggen.
Ik vindt het een vriendelijke,behulpzame man.....maar dat is mijn mening voor wat het waard is.

Malisa
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 nov 2018 05:56
Land: Nederland
M/V: V

Re: marktplaats, nelly

Berichtdoor Malisa » 11 nov 2018 11:58

Ik heb mijn drie kipjes van Andeweg inHerveld, nu inmiddels 4,5 weken geleden. Prima bedrijf, heb wat rondgelopen bij de hokken en alle vogels die er zaten (ja heel veel verschillende) zagen er goed verzorgd en gezond uit.) Als zo’n bedrijf fout echt fout zat zouden ze geen klandizie hebben.

Ik heb ook overwogen om Via marktplaats te doen maar daar werden voornamelijk de wat oudere kippen aangeboden (dan is niet duidelijk of ze nog wel/lang leggen...) of een combi van een paar kippen met een haan. (Maar ivm onze tuin in een woonwijk wilden we geen haan...)

Uiteindelijk bij Andeweg gekomen, goed advies gekregen en een keuze gemaakt voor 3 Wyandotte kipjes.

Marion


Terug naar “Kippen Algemeen”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten