Mijn tuintje

In en om de tuin, in de natuur..
Gebruikersavatar
KippieLover
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 mar 2024 10:03
Land: Nederland
M/V: V

Mijn tuintje

Berichtdoor KippieLover » 05 apr 2024 09:55

Hoi hoi,
Hannie hier!

Naast het houden van mijn 3 schatten van een kippen, hou ik ook heel erg van tuinieren en het mooi maken van mijn kleine tuintje. :lol: Ik heb een klein vijvertje in de tuin waar je in de zomer lekker bij kan liggen met de ligstoel. :puh2: Vorige week heb ik mij even gericht op het nog mooier maken van mijn tuintje. :gulzig:

Ik heb rond mijn vijvertje allemaal kleine palmboompjes geplant. Ik vind het zelf heel mooi, maar mijn man vind het wat minder. :puppydogeyes:
Hij houd wat minder van het onderhouden van het tuintje en hij is daarom niet zo blij met al mijn plantjes.

Ik heb zelf 2 kinderen, die mij 4 prachtige kleinkinderen hebben geschonken. :duimop: De jongste, Chase, vind mijn tuin nog niet zo spannend... die kijkt veel liever paw patrul binnen. Maar mijn oudste 2 kleinkindjes, Sofie en Ben, houden juist van het helpen en werken in mijn tuintje als het mooi weer is. De middelste, Anna-Marie Claire, is nu 5 jaar oud en begint ook meer buiten te komen nu het warmer wordt.

Ik zou graag een foto toevoegen om jullie te laten zien hoe mooi het lijkt met de palmboompjes :ilove: maar helaas weet ik nog niet zo goed hoe dat moet... maar dat komt wel met de tijd. :mrnono:

Lieve groetjes,
jullie Hannie.

Gebruikersavatar
tuff cookie
Berichten: 5616
Lid geworden op: 20 nov 2008 18:47
Land: nederland
M/V: V

Re: Mijn tuintje

Berichtdoor tuff cookie » 05 apr 2024 20:39

Probeer eens;

Ga naar http://postimages.org
-Loadt je foto op (Kies afbeeldingen)
Dan krijg je een rijtje met links.
-pak de tweede van boven (Directe link)
-Plak deze tussen de Img-haakjes die boven je te plaatsen bericht staan.
(Gebruik je de Img-haakjes níet dan wordt je link geplakt en wordt je foto zichtbaar tussen allerlei rare advertenties)
-Klik even op Voorbeeld om te kijken of je actie geslaagd is.[/quote]
-Klik daarna op verstuur


Terug naar “Natuur, tuin, planten en vijver”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast