Verbruik kippenvoer!

Alles over kippenvoeding, water, drink/voerbakken en aanverwante zaken
jorndewolf
Berichten: 18
Lid geworden op: 15 mei 2012 13:45
Land: Belgie
M/V: M

Re: Verbruik kippenvoer!

Berichtdoor jorndewolf » 03 jul 2012 07:28

Moet eens naar de watermolen in Grobbendonk rijden, die hebben ook veel soorten kippeneten.
Is niet zover van pulderbos, molen is op de baan van Grobbendonk naar Vorselaar.

kipperdekip
Berichten: 606
Lid geworden op: 16 mei 2012 10:20
Land: nederland
M/V: V

Re: Verbruik kippenvoer!

Berichtdoor kipperdekip » 03 jul 2012 16:29

Kom ik aan met mijn zakje van 5 kg op ongeveer 2,5 week, misschien wel 3!! :gutgut:

Gebruikersavatar
kiekenboerinneke
Berichten: 9901
Lid geworden op: 14 jun 2010 20:13
Land: belgie
M/V: V
Locatie: Antwerpse Kempen
Contacteer:

Re: Verbruik kippenvoer!

Berichtdoor kiekenboerinneke » 05 jul 2012 00:55

jorndewolf schreef:Moet eens naar de watermolen in Grobbendonk rijden, die hebben ook veel soorten kippeneten.
Is niet zover van pulderbos, molen is op de baan van Grobbendonk naar Vorselaar.

Dat is een betere routebeschrijving :-D Ik ken de omgeving daar nog niet zo goed....

Nynke
Berichten: 1220
Lid geworden op: 18 nov 2010 13:04
Land: Nederland
M/V: V

Re: Verbruik kippenvoer!

Berichtdoor Nynke » 05 jul 2012 12:23

kipperdekip schreef:Kom ik aan met mijn zakje van 5 kg op ongeveer 2,5 week, misschien wel 3!! :gutgut:


Da's nog een hoop meer dan ik :-D :-D

wilfred1956
Berichten: 79
Lid geworden op: 16 aug 2011 20:16
Land: nederland
M/V: M

Re: Verbruik kippenvoer!

Berichtdoor wilfred1956 » 05 jul 2012 14:38

ik doe met een zak van 20kg 1 maand maar ik heb dan ook maar 10kippen en ik voer ze brood bij

Gebruikersavatar
dirk
Berichten: 3140
Lid geworden op: 19 jan 2006 06:41
Land:
M/V: V
Locatie: gelieve in te vullen

Re: Verbruik kippenvoer!

Berichtdoor dirk » 09 jul 2012 10:52

kiekenboerinneke schreef:
jorndewolf schreef:Moet eens naar de watermolen in Grobbendonk rijden, die hebben ook veel soorten kippeneten.
Is niet zover van pulderbos, molen is op de baan van Grobbendonk naar Vorselaar.

Dat is een betere routebeschrijving :-D Ik ken de omgeving daar nog niet zo goed....

waar de kleine nete en de aa samenstromen is de maalder,en het is er mooi om te wandelen.
http://www.molenechos.org/molen.php?AdvSearch=46

jorndewolf
Berichten: 18
Lid geworden op: 15 mei 2012 13:45
Land: Belgie
M/V: M

Re: Verbruik kippenvoer!

Berichtdoor jorndewolf » 09 jul 2012 13:06

kiekenboerinneke schreef:
jorndewolf schreef:Moet eens naar de watermolen in Grobbendonk rijden, die hebben ook veel soorten kippeneten.
Is niet zover van pulderbos, molen is op de baan van Grobbendonk naar Vorselaar.

Dat is een betere routebeschrijving :-D Ik ken de omgeving daar nog niet zo goed....

Als je in het dorp Grobbendonk staat, zie je pijlen met gemeenten. Volg de pijl met vorselaar :duimop:
Grobbendonk ligt op de as Lier - Herentals.
Ligt tussen vorselaar, pulle, viersel, nijlen, bouwel (fusiegemeente) en herentals.

Gebruikersavatar
kiekenboerinneke
Berichten: 9901
Lid geworden op: 14 jun 2010 20:13
Land: belgie
M/V: V
Locatie: Antwerpse Kempen
Contacteer:

Re: Verbruik kippenvoer!

Berichtdoor kiekenboerinneke » 10 jul 2012 16:38

Als ik een fiets, en een paar uur tijd heb, zal ik daar eens een middagje doorbrengen.,..
Er zijn er hier wel veel forummers van mijn omgeving, heb ik de indruk... Mss hebben we elkaar daar wel eens gezien ( zonder dat we het wisten ) ik heb nogal een opvallende reclamesticker op m'n achterruit :mrgreen:


Terug naar “Voeding, water etc”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jvgchicks en 4 gasten