gevriesdroogde insecten

Alles over kippenvoeding, water, drink/voerbakken en aanverwante zaken
Deesje
Berichten: 168
Lid geworden op: 10 nov 2016 20:03
Land: Nederland
M/V: V

gevriesdroogde insecten

Berichtdoor Deesje » 12 jun 2017 10:35

De kippen en kuikens hier krijgen naast de insecten die ze zelf vangen een aardig deel gevriesdroogde insecten in hun voer. Het zorgt voor een mooie balans in eiwitvoorziening naast de granen en zaden en groente en fruit.
Ik heb ze inmiddels op meerdere plaatsen gekocht en ben over de kwaliteit het meest tevreden bij Kreca (die overigens ook insecten voor menselijke consumptie leveren :-D ) Naast dat ze gezond zijn, zijn de kippen er dol op!

Ik ga nu weer bestellen en heb gevraagd naar eventuele inkoopkorting, wellicht zijn er mensen geinteresseerd om samen te bestellen? Ze hebben krekels, buffalowormen, meelwormen, moriowormen en sprinkhanen.
Ik bestel de gevriesdroogde variant omdat die probleemloos te bewaren is. Ik wil over een poosje nog eens kijken om zelf wat meelwormen te gaan kweken, maar nu nog geen tijd voor dus dan is dit een ideale oplossing.
https://www.krecafeed.nl/gevriesdroogde-insecten/

Ik woon redelijk in het midden van het land (bij Tiel) en reis regelmatig naar Limburg en ben ook zo regelmatig door het land op pad, dus er zijn denk ik ook wel mogelijkheden iets te regelen (ik heb geen idee of het financieel interessant genoeg is, eerst maar eens kijken of er animo is en of ik uberhaupt moeite ervoor moet doen)

Terug naar “Voeding, water etc”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten