wie oh wie heeft er meer dan 2 honden?

Gebruikersavatar
sabin kipy
Berichten: 173
Lid geworden op: 04 mei 2012 17:40
Land: friesland
M/V: V

Re: wie oh wie heeft er meer dan 2 honden?

Berichtdoor sabin kipy » 06 nov 2012 20:15

wij hebben er 5 en elk jaar pups :gulzig:

Gebruikersavatar
Jan Sch
Berichten: 5299
Lid geworden op: 30 jul 2008 22:10
Land: limburg
M/V: M

Re: wie oh wie heeft er meer dan 2 honden?

Berichtdoor Jan Sch » 06 nov 2012 22:12

Wij hebben drie dalmatische honden, Yoko-ono is een bruine teef en is 7 jaar, Whisper is 5 jaar en Honey is nu ruim 2. Dus alle drie teven in dertig jaar hebben we 7 nestjes gehad. We hebben ook jarenlang een reu erbij gehad, maar dit willen we een reu niet meer aan doen. Als de teven loops zijn is dit niet leuk. Puppies fokken doen we ook niet meer, omdat we vinden dat de meeste mensen hier omdat ze meestal met 2 werken niet voor geschikt zijn.
http://coachrunners.nl/

centaurius
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2012 19:10
Land: nederland
M/V: V

Re: wie oh wie heeft er meer dan 2 honden?

Berichtdoor centaurius » 18 dec 2012 19:34

Ik heb een ex reutje van 5 jaar en een teefje van 11 mnd, nu kan ik haar zusje erbij kopen van 11 mnd zou dat verstandig zijn voor mijn ex reutje :?: :?:

chojin
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 mei 2013 04:45
Land: Nederland
M/V: M

Re: wie oh wie heeft er meer dan 2 honden?

Berichtdoor chojin » 10 mei 2013 02:38

momenteel 6 engelse bulldogs hier :) en een nestje van0 gezonde pups. Heerlijk om mee te maken. Dus gewoon doen.
je kan eens kijken op mandobulls. nl :)

kysimoza
Berichten: 120
Lid geworden op: 13 mei 2013 12:04
Land: Belgium
M/V: V

Re: wie oh wie heeft er meer dan 2 honden?

Berichtdoor kysimoza » 13 mei 2013 20:38

4 honden 4 reu's :)

Gebruikersavatar
klien
Berichten: 83
Lid geworden op: 23 jan 2013 15:06
Land: Nederland
M/V: V

Re: wie oh wie heeft er meer dan 2 honden?

Berichtdoor klien » 19 mei 2013 22:26

3 Witte Zwitserse herders :gulzig:

leerling
Berichten: 61
Lid geworden op: 15 apr 2012 09:36
Land: belgie
M/V: M
Contacteer:

Re: wie oh wie heeft er meer dan 2 honden?

Berichtdoor leerling » 05 jun 2013 13:19

7 welch corgi cardigans
1 oude teef duitse herd

Gebruikersavatar
Fryske
Berichten: 7276
Lid geworden op: 10 mei 2013 15:37
Land: Fryslan
M/V: V

Re: wie oh wie heeft er meer dan 2 honden?

Berichtdoor Fryske » 05 jun 2013 16:35

Hier twee ruwhaar teckels, nestbroertjes van nu 4,5 jaar. Yoor is een chocolaatje en Pelle een wildkleur. De bedoeling was alleen Yoortje, maar toe we bij de fokker waren om ze live mee te maken was het voor mij al snel duidelijk dat er iets mis was met hem. Het is een angsthaas en daardoor kan hij redelijk uit de bocht vliegen. Pelle had meteen mijn hart gestolen. Maar ja, toen hadden we een probleem want mijn man viel als een blok voor Yoor.Omdat wij heel veel ervaring hebben met honden is toen de knoop doorgehakt. We nemen ze beide, Yoor kan zich dan ophalen aan Pelle. Pelle is een heerlijke flierefluiter die zich nergens iets van aantrekt. Hij heeft duidelijk de leiding en idd. heeft Yoor daar veel aan. Het zijn echte jagers dus aangelijnd houden is noodzakelijk. Wat mijn man vaak doet is met ze naar een eilandje varen en daar kun je ze in principe ergens aan het graven zetten terwijl je zelf boodschappen gaat doen :-) Als je dan later terugkomt zijn ze bijna in China! Twee pups tegelijk kan maar dan moet je wel weten waar je aan begint! Toen de jongens een maand of 9 waren heben we vreselijke vechtpartijen mee gemaakt maar dat is weer afhankelijk van het ras. Gelukkig wisten we de touwtjes strak in handen te nemen waardoor dit met een sisser is afgelopen. Af en toe leren ze ons dat we wat te makkelijk worden, maar we hebben het nu meteen door. Soms zegt wel eens iemand dat we ze beter kunnen laten helpen, of een van de twee. Ik heb het idee dat dit niet gaat werken. Pelle is geen optie want die moet de baas blijven over Yoor en zonder de extra hormonen denk ik dat Yoor het niet trekt! Gelukkig blijkt het allemaak redelijk te lopen en zoals het gaat is het ons prima. We zijn stapelgek op ze!

jonas__
Berichten: 441
Lid geworden op: 25 mei 2013 16:15
Land: Belgie
M/V: M

Re: wie oh wie heeft er meer dan 2 honden?

Berichtdoor jonas__ » 14 aug 2013 22:51

Een husky reu
een witte herder reu
en een witte herder teefje.

Gaat goed. :duimop:

Gebruikersavatar
wijffffie
Berichten: 474
Lid geworden op: 03 jun 2013 22:11
Land: nederland
M/V: V
Locatie: Pijnacker

Re: wie oh wie heeft er meer dan 2 honden?

Berichtdoor wijffffie » 14 aug 2013 23:01

2 shih tzu beiden reu, 11 en 7 jaar
1 eigenwijze beagle, 3 jaar

Gaat super!


Terug naar “Honden”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten