Barefoot London maat 1

Gebruikersavatar
skabelpunk
Berichten: 193
Lid geworden op: 11 mar 2010 13:25
Land:
M/V: V

Barefoot London maat 1

Berichtdoor skabelpunk » 22 nov 2012 14:55

Hallo allemaal,

Ik geloof dat de marktplaats alleen voor kippen en kippengerelateerde zaken is dus ik zet het maar even hier!
Ik heb mijn zadel te koop!

Vraagprijs is €400,- voor de hele set of bieden op Marktplaats;
http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/diere ... mympSeller

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Barefoot London maat 1 inclusief toebehoren.

Met dit zadel heb je heel veel contact met je paard. Je kunt al zijn bewegingen voelen en met hele kleine hulpen rijden. Ik verkoop hem omdat mijn computer is gecrasht en ik het geld nodig heb. Anders had ik hem zeker gehouden. Het is echt een heerlijk zadel. Vooral met de beugels die ik er pas bijgekocht had. Door de vering worden je knieën ontlast en vooral verlichte zit is megafijn met deze beugels. Lekker voor bij het buitenrijden!

Dit zadel is erg fijn voor lange mensen. De beugelophanging ligt iets meer naar achteren dan de meeste zadels waardoor je minder snel in een stoelzit terecht komt. Maar ook mensen met een korte of normale lengte kunnen prima met dit zadel rijden.

Het zadel is steeds goed ingevet en schoon gehouden. Hij is klaar om mee weg te rijden. De S pommel is geschikt voor paarden met een hoge schoft of slanke paarden waarbij nog spieren opgebouwd moeten worden. Wanneer het paard bij is gekomen kan je over naar de M pommel. Die is geschikt voor paarden met een normale schoft. Voor ronde paarden met weinig schoft zijn er nog bredere pommels te bestellen.

Het zadel in combinatie met de pad bied veel ruggengraat vrijheid. Je kunt dit na het rijden goed zien doordat de ruggengraat droog blijft.

-------------------------------------------------------------------------------------------
info over Barefoot zadels;
De London is een ideaal zadel voor ruiters die rijden vanuit een basis van Engelse dressuur. Je kunt er heerlijk mee trainen, op wedstrijd, en natuurlijk ook lekker recreatief mee aan de slag! De superzachte zit is bijvoorbeeld erg comfortabel tijdens lange ritten.
Dankzij dit soepele materiaal ontstaat een ideale close contact verbinding tussen ruiter en paard en wordt de onderlinge communicatie zo min mogelijk verstoord. Dit helpt enorm bij het trainen op zeer subtiele hulpen.
Barefoot zadels zijn boomloos maar hebben wel een versteviging rond de schoft om deze vrij van druk te kunnen houden.
-------------------------------------------------------------------------------------------

De complete set;

Barefoot London maat 1
Pommel maat S en M

Barefoot dressuursingel 55cm
Beugelriemen leer met nylon achterkant tegen uitrekken
Reflex High Tech beugels, door de vering minder belastend voor de knieen van de ruiter

Blauwe Grandeur dressuur pad met lamswollen onderkant
Dunne flexibele inlages
Dikke stevige inlages


Ophalen kan in Mijdrecht, dat is vlak onder Amsterdam. Verzenden kan ook.

Terug naar “Paarden, pony's & ezels”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast