dierenmishandeling??

Dieren & dierenonderwerpen die niet onder bovengenoemde categorieën vallen
Gebruikersavatar
SnowFlowSnappy
Berichten: 3488
Lid geworden op: 19 jun 2010 15:32
Land: Nederland
M/V: M
Locatie: Lelystad

Re: dierenmishandeling??

Berichtdoor SnowFlowSnappy » 13 feb 2011 10:36

ikzelf kan niks doen alleen adviseren, het meisje dat op die school zit ken ik via horsemasters en voor de rest weet ik er ook helemaal niks van, ze zal wel iets doen met de informatie die ze krijgt

Gebruikersavatar
juultjejuliakip
Berichten: 148
Lid geworden op: 19 jan 2011 10:24
Land: nederland
M/V: V

Re: dierenmishandeling??

Berichtdoor juultjejuliakip » 08 mar 2011 09:20

Jeetje zeg , wat doen die lui daar op een school met dieren, als ik directeur was zou ik ze ervanaf laten halen als ze zich zo gedragen tegenover dieren.

Een keer een ander rottigheidje kun je op wachten tegenwoordig maar je verhaal wat je hier opschreef gaat me echt tever , vissen in een bak heette soda gooien en woestijnratjes uit elkaar trekken :crazyeyes:

Of ze zouden die afdeling met dieren moeten afsluiten voor hun dat ze daar niet meer binnenmogen? dat is ook nog een optie , maarja of dat ook echt gebeurd? :crazyeyes:

Vind het wel een zeer ernstig verhaal want waarschijnlijk komen er wel steeds nieuwe dieren daar op school als die andere daar steeds zo behandelt worden en doodgaan. dus gebeuren er met die nieuwe hoogstwaarschijnlijk weer zulke dingen.

Ik vind ook dat als de school zelf er niet naar luisterd of iets aan wil veranderen dat ze geen dieren op school waard zijn!!

Nog een optie zou zijn voor het welzijn van de dieren, Iemand van de leiding daar die dat klaslokaal of waar die dieren zich bevinden in de gaten houd.

gerda haubourdyn
Berichten: 1697
Lid geworden op: 07 mar 2011 22:02
Land:
M/V: V

Re: dierenmishandeling??

Berichtdoor gerda haubourdyn » 29 jun 2011 20:10

is dit de volgende generatie???? leert men zulke dingen op school??? hier worden monsters gekweekt.
En daar krijgt men subsidies voor??? ik krijg een raar gevoel als ik het lees.wat gaan deze mensen doen als ze volwassen zijn en zelf dieren of kinderen hebben??? ze ook tegen de grond smijten??
Of in een baby in de microgolf steken en verbranden??? dit laatste heb ik uit een krant, ik vergeet het nooit meer.
Waar zijn we mee bezig??? ik ben blij dat ik al zo oud ben, wat een ellendige wereld.

Gebruikersavatar
lnge
Moderator
Berichten: 14495
Lid geworden op: 09 jun 2004 09:05
Land: nederland
M/V: V
Locatie: duin en bollenstreek

Re: dierenmishandeling??

Berichtdoor lnge » 29 jun 2011 20:21

Gerda wil je alsjeblieft niet steeds oude topics omhoog halen.


Terug naar “Overige dieren & dierenonderwerpen”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten