Hoelang gaat dit nog duren????

De leg, eieren, broeden, broedmachine, broedsaf maken, kuikens en kuikenopfok
Gebruikersavatar
Kippetje77
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 mar 2008 09:37
Land:
M/V: V
Locatie: Thuis

Berichtdoor Kippetje77 » 28 mar 2008 15:39

Hey Robbedoes,

Laten we het wel een beetje vriendelijk houden alsjeblief. Ik heb ook geen idee tegen wie je het hebt. Maar ik denk dat niemand zich wil laten uitmaken voor bullebak. Ik denk dat iemand van 51 wel beter weet.

Groetjes.

Gebruikersavatar
nlnosey
Berichten: 5035
Lid geworden op: 14 mar 2005 21:10
Land:
M/V: V

Berichtdoor nlnosey » 28 mar 2008 18:12

Robbedoes schreef: |Tsja beleefdheid is jou vreemd dat is bekend......
:neenee: Ik weet prima wat beleefdheid is!
Ik ben alleen beleefd tegen wie en wanneer ik dat wil.....
En als jij mij tena gaat zitten ben ik tegen jou nooit meer beleefd! :leipie:

Gebruikersavatar
annelies
Berichten: 20172
Lid geworden op: 24 nov 2002 20:27
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Berichtdoor annelies » 28 mar 2008 18:33

Kippetje77 schreef:Hey Robbedoes,

Laten we het wel een beetje vriendelijk houden alsjeblief. Ik heb ook geen idee tegen wie je het hebt. Maar ik denk dat niemand zich wil laten uitmaken voor bullebak. Ik denk dat iemand van 51 wel beter weet.

Groetjes.


Gewoon 2 gekke "ouwe" mannen die elkaar altijd zitten jennen, niks van aantrekken ;) :lol:

Gebruikersavatar
nlnosey
Berichten: 5035
Lid geworden op: 14 mar 2005 21:10
Land:
M/V: V

Berichtdoor nlnosey » 28 mar 2008 19:07

annelies schreef:
Kippetje77 schreef:Hey Robbedoes,

Laten we het wel een beetje vriendelijk houden alsjeblief. Ik heb ook geen idee tegen wie je het hebt. Maar ik denk dat niemand zich wil laten uitmaken voor bullebak. Ik denk dat iemand van 51 wel beter weet.

Groetjes.


Gewoon 2 gekke "ouwe" mannen die elkaar altijd zitten jennen, niks van aantrekken ;) :lol:
fronsvoet

Gebruikersavatar
Lies
Berichten: 19718
Lid geworden op: 24 nov 2005 14:06
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Deventer

Berichtdoor Lies » 28 mar 2008 23:02

Stelletje mafkezen.
Natuurlijk schaf je de kippen aan voor de eitjes. Daar zijn ze voor
Dat geldt voor diegenen die graag een eitje lusten, maar ook voor de fokkers. Da's een vanzelfsprekendheid.


Hee Mafkees :-D Dat vind ik dus niet! Hier heb ik geen kippen voor de eitjes maar gewoon omdat ik (deze) vogels zo leuk vind, ermee opgegroeid ben en ze graag voor de lol wil houden. Beter dan een kanarie in een ienieminie kooi. Kippen zijn makkelijk om voor te kiezen en dan blijkt later dat er toch meer haken en ogen aan zitten om ze te houden dan je dacht :oops: Maargoed.

Veel kippen stoppen in de winter met leggen en jonge kippen gaan vaak pas in de lente leggen. Dus dat kan elke dag gebeuren nu en het kan ook nog wel wat weken duren. Je kunt dit niet beïnvloeden tenzij je met kunstmatige daglengte wil werken. Mijn kippen leggen momenteel ook voor geen meter. Koekie was strak begonnen met om de dag één ei en die is nu al wekenlang gestopt met leggen. Van Elfi vond ik vandaag sinds een week of 5 ineens weer een ei. Hoera!! Ze was broeds vandaar en Fladdertje, een jong ding, legde van de week een ei. Het vorige was ook al wel 4 weken geleden. Ik moet zeggen dat als je zo weinig verwend bent met eieren dat je elk ei wat gelegd wordt van harte verwelkomd. Dan wordt het een extra verassing :lol: Dus heb geduld, dat is het enige wat je kan doen. En hoe langer het duurt des te leuker het eerste ei. Dat is wel zeker ;)

Gebruikersavatar
Robbedoes
Berichten: 8693
Lid geworden op: 28 apr 2006 06:39
Land: nederland
M/V: M
Locatie: Leiderdorp rand van het groene hart

Berichtdoor Robbedoes » 28 mar 2008 23:12

annelies schreef:
Kippetje77 schreef:Hey Robbedoes,

Laten we het wel een beetje vriendelijk houden alsjeblief. Ik heb ook geen idee tegen wie je het hebt. Maar ik denk dat niemand zich wil laten uitmaken voor bullebak. Ik denk dat iemand van 51 wel beter weet.

Groetjes.


Gewoon 2 gekke "ouwe" mannen die elkaar altijd zitten jennen, niks van aantrekken ;) :lol:

|Gek oke maar oud dan ga je te ver Annelies,anders kom ik die dijken daar eens doorprikken :twisted:

Gebruikersavatar
Kippetje77
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 mar 2008 09:37
Land:
M/V: V
Locatie: Thuis

Berichtdoor Kippetje77 » 28 mar 2008 23:29

Bedankt Lies. Ik hou je op de hoogte!!!

Groetjes Kippetje77

Gebruikersavatar
Kippetje77
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 mar 2008 09:37
Land:
M/V: V
Locatie: Thuis

Berichtdoor Kippetje77 » 28 mar 2008 23:32

Misschien kan jij eens kijken op het fotoforum voor de handleiding ;)[/quote]

Heb ik al gedaan, maar tot nu toe niet veel wijzer van geworden.
Maar bedankt voor de tip!!! :ty:

Groetjes

Gebruikersavatar
Robbedoes
Berichten: 8693
Lid geworden op: 28 apr 2006 06:39
Land: nederland
M/V: M
Locatie: Leiderdorp rand van het groene hart

Berichtdoor Robbedoes » 29 mar 2008 00:09

Kippetje77 schreef:Hey Robbedoes,

Laten we het wel een beetje vriendelijk houden alsjeblief. Ik heb ook geen idee tegen wie je het hebt. Maar ik denk dat niemand zich wil laten uitmaken voor bullebak. Ik denk dat iemand van 51 wel beter weet.

Groetjes.

Kippetje ik denk dat jij de enige bent die zich er aan stoort ,wij doen wel vaker zo naar elkaar dat heet gein.
Ik wil je wel in een pb uitleggen hoe dat plaatsen van foto's gaat als je dit op prijs stelt,in jip en janneke taal.

Gebruikersavatar
Loex
Berichten: 7524
Lid geworden op: 23 sep 2002 19:12
Land: NL
M/V: V
Locatie: Tussen Arnhem en Apeldoorn
Contacteer:

Berichtdoor Loex » 29 mar 2008 06:56

@kippetje77 Er staat op het fotoforum toch echt hoe je foto's moet plaatsen. KLIK

Verder wordt er hier onderling altijd wel gedold, als je net nieuw bent weet je niet precies wie dat zijn en waarom ze zo reageren, als je hier wat langer bent leer je vanzelf wel welke forumleden dat zijn. ;)


Terug naar “Voortplanting, eieren, leggen, broeden en kuikens”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten