Het natte weer is spelbreker

Huisvesting, kippenhokken, zitstokken, legnest, giftige planten in tuin, ren, onderhoud, dichtmaken tegen rovers etc
Gebruikersavatar
Chantal
Berichten: 6985
Lid geworden op: 12 mar 2007 14:19
Land: BELGIE
M/V: V
Locatie: BELGIE

Berichtdoor Chantal » 20 apr 2008 16:14

Tja... nog steeds geen nieuw kippenhok :? is het natte weer geen spelbreker dan is het de voetbal die roet in het eten gooit... en om die laatste reden heeft Geert nog steeds geen tijd gehad om aan de werkzaamheden te beginnen. Vandaag is de allerlaatste match van het seizoen maar......volgende week vrijdag is er een match ouders/trainers en zaterdagavond is er een feestje om afscheid van het seizoen te vieren... of het hok dus volgende week in elkaar zal gestoken worden... dat is een groot vraagteken. Ik vrees dat ik nog zal moeten wachten tot het weekend van 1 mei :| en ik baal ontzettend... jammer dat ik niet handig en sterker ben want anders had ik het hok al lang zelf in elkaar gestoken :|

Gebruikersavatar
gs.jerry
Berichten: 346
Lid geworden op: 25 jan 2007 12:30
Land: Belgie
M/V: M
Locatie: Olen

Berichtdoor gs.jerry » 20 apr 2008 19:18

één troost misschien, met 1 mei hebben we een lekker lang weekend, en als het weer dan wat meezit staat op zondag een prachtig, gloednieuw kippehok in je tuin. Ik duim mee!

groetjes,

Jerry

Gebruikersavatar
de klubkraaiers
Berichten: 1299
Lid geworden op: 07 dec 2007 18:26
Land: Belgie
M/V: V
Locatie: Nazareth
Contacteer:

Berichtdoor de klubkraaiers » 20 apr 2008 20:16

Ik begrijp je Chantal... ik heb ook graag dat het opschiet maar die mannen hé ;) Volgend weekend voorspellen ze alleszins goed weer...


Terug naar “Huisvesting”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten