TER OVERNAME Omlet kippenhok, ren, afrastering + elektrische deur

Huisvesting, kippenhokken, zitstokken, legnest, giftige planten in tuin, ren, onderhoud, dichtmaken tegen rovers etc
GWinkel
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 aug 2021 22:11
Land: Nederland
M/V: V

TER OVERNAME Omlet kippenhok, ren, afrastering + elektrische deur

Berichtdoor GWinkel » 07 aug 2021 00:47

Lieve mensen,
Ik heb een omlet cube en ren te koop(evt ook elektrische deur)

Mijn beste aankoop ever, alleen helaas vanwege persoonlijke omstandigheden heb ik de omlet Cube met 2 m ren(betaald 780,00 euro) + een kippenren van 5m × 3m × 2m hoog) + afrastering/hek, + dekzeilen(betaald 1376,02 euro) en evt een tuinkas, te koop

Ik heb een luxe volkstuin in Vijfhuizen, tuinen de Baarsjes, maar kan daar helaas niet meer blijven. En een andere plek waar kippen mogen in de buurt van Haarlem is er niet.
Voor mijn aller- allerliefste schatjes, 4 cochin kippies en 2 Barnevelders zoek ik een goed thuis in de buurt van Haarlem, waar ze liefdevol verzorgd gaan worden en nooit in de pan komen/vermoord worden.
Graag zou ik ze zo nu en dan eens willen bezoeken.
Ik zit in een flat, anders zouden ze 100% zeker bij mij blijven.

De omlet cube is vorig jaar aangeschaft, de ren pas een paar mnd geleden. Er zit ook een omlet hek/afrastering omheen.
Uiteraard zijn de facturen aanwezig en is er garantie.

De kippen mogen pas weg zodra er duidelijkheid is over de verkoop van hok en ren.(en evt hek + kas).
Ik woon in Haarlem, de tuin is in Vijfhuizen.
(De volkstuin 200m2 is evt ook over te nemen, maar daar zeg ik de huur gewoon van op, dus dat is geen must)

Evt mag alles ook apart, maar alles kan pas weg op dezelfde dag, anders zitten de kippen zonder hok of ren en dat kan uiteraard niet.

Zonder de kas heb ik dus onlangs ruim 2100 euro voor alles van Omlet betaald. Hier zit het elektrische deurtje niet bij inbegrepen.

Tegen elk aannemelijk bod.

Pearlsofpassion
Berichten: 4305
Lid geworden op: 20 apr 2019 20:39
Land: Belgie
M/V: V

Re: TER OVERNAME Omlet kippenhok, ren, afrastering + elektrische deur

Berichtdoor Pearlsofpassion » 07 aug 2021 04:22

Sorry, in de kippenartikelen heb ik geen interesse.
Maar hoe groot is je kas, wat is het materiaal, in welke staat is ze, wat wil je er nog voor, en wanneer moet ze ten laatste weg?

Gebruikersavatar
Isabel
Berichten: 19162
Lid geworden op: 25 jan 2009 12:01
Land: Nederland
M/V: V

Re: TER OVERNAME Omlet kippenhok, ren, afrastering + elektrische deur

Berichtdoor Isabel » 07 aug 2021 11:18

GWinkel schreef:De kippen mogen pas weg zodra er duidelijkheid is over de verkoop van hok en ren

Is het niet beter/ slimmer/ handiger om eerst een goede plek voor de kippen te zoeken..? En dan pas het hok etc. te verkopen?

GWinkel
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 aug 2021 22:11
Land: Nederland
M/V: V

Re: TER OVERNAME Omlet kippenhok, ren, afrastering + elektrische deur

Berichtdoor GWinkel » 07 aug 2021 13:17

Dank je voor de tip. Maar nee, wil eerst kijken of het gaat lukken de verkoop van alles.

GWinkel
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 aug 2021 22:11
Land: Nederland
M/V: V

Re: TER OVERNAME Omlet kippenhok, ren, afrastering + elektrische deur

Berichtdoor GWinkel » 07 aug 2021 13:21

Pearlsofpassion schreef:Sorry, in de kippenartikelen heb ik geen interesse.
Maar hoe groot is je kas, wat is het materiaal, in welke staat is ze, wat wil je er nog voor, en wanneer moet ze ten laatste weg?


Ik ga straks de kas even meten. Ik heb 2 weken geleden 500 euro betaald voor de overname. Goede staat en is een zeer degelijke kas. Geen licht flut ding. Sowieso 2 meter bij....? Ik ga meten.
Mag ook pas weg zodra ik voor al de rest kopers heb gevonden, want mijn kippenvoer e.d. liggen er in.

GWinkel
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 aug 2021 22:11
Land: Nederland
M/V: V

Re: TER OVERNAME Omlet kippenhok, ren, afrastering + elektrische deur

Berichtdoor GWinkel » 07 aug 2021 21:11

GWinkel schreef:
Pearlsofpassion schreef:Sorry, in de kippenartikelen heb ik geen interesse.
Maar hoe groot is je kas, wat is het materiaal, in welke staat is ze, wat wil je er nog voor, en wanneer moet ze ten laatste weg?


Ik ga straks de kas even meten. Ik heb 2 weken geleden 500 euro betaald voor de overname. Goede staat en is een zeer degelijke kas. Geen licht flut ding. Sowieso 2 meter bij 3 meter...hoogte....? Ik ga morgen meten.
Mag ook pas weg zodra ik voor al de rest kopers heb gevonden, want mijn kippenvoer e.d. liggen er in.


Terug naar “Huisvesting”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten