Iemand ervaring met de puisor?

Forum alleen voor discussies en vragen over de kwaliteit en werking van broedmachines. Dus geen vragen over bijv. het uitkomen van kuikens in de broedmachine.
Wyandotjes
Berichten: 138
Lid geworden op: 26 aug 2014 21:12
Land: nederland
M/V: V

Iemand ervaring met de puisor?

Berichtdoor Wyandotjes » 06 okt 2014 22:17

Heeft iemand ervaring met dit merk broedmachine? Kan er niks over vinden op het forum

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ron
Berichten: 8951
Lid geworden op: 17 dec 2007 18:34
Land: Duitsland
M/V: M
Locatie: Nedersaksen
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met de puisor?

Berichtdoor Ron » 12 okt 2014 21:57

Daarom ook gewoon niet kopen.
Je zal er wel een kuiken mee uit het ei krijgen, maar goede
broedmachines die kosten gewoon meer geld.

Gebruikersavatar
Wyandodo
Berichten: 1578
Lid geworden op: 12 mei 2012 19:29
Land: Be
M/V: M
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Iemand ervaring met de puisor?

Berichtdoor Wyandodo » 12 okt 2014 22:40

Ron schreef:Daarom ook gewoon niet kopen.
Je zal er wel een kuiken mee uit het ei krijgen, maar goede
broedmachines die kosten gewoon meer geld.


:offtopic:
Ron is back?! :-D

Heb onlangs nog een aantal keer -tevergeefs- jouw website proberen bekijken.
Die lijkt niet meer naar behoren te werken.
Hoe gaat het daar met de weelde aan kleurslagen en dieren ?

Wyandotjes
Berichten: 138
Lid geworden op: 26 aug 2014 21:12
Land: nederland
M/V: V

Re: Iemand ervaring met de puisor?

Berichtdoor Wyandotjes » 13 okt 2014 12:38

Bedankt voor de reactie, ik heb ondertussen een fiem broedmachine gekocht

Afbeelding

IreneV
Berichten: 47
Lid geworden op: 05 jun 2014 15:57
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Overloon

Re: Iemand ervaring met de puisor?

Berichtdoor IreneV » 24 okt 2014 21:28

Ik heb deze broedmachine. Dit jaar - als beginner - hier een paar keer mee gebroed, de uitkomst was prima ! Ik heb de versie waarbij je de eieren zelf handmatig moet draaien. Temperatuur en luchtvochtigheid blijven mooi constant. Ik ben er erg tevreden over !

goudmaecker
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 jul 2014 10:28
Land: belgie
M/V: M

Re: Iemand ervaring met de puisor?

Berichtdoor goudmaecker » 10 nov 2014 22:26

IreneV schreef:Ik heb deze broedmachine. Dit jaar - als beginner - hier een paar keer mee gebroed, de uitkomst was prima ! Ik heb de versie waarbij je de eieren zelf handmatig moet draaien. Temperatuur en luchtvochtigheid blijven mooi constant. Ik ben er erg tevreden over !


ik heb de site van hun ook al paar keer bekeken, heb nu een rcom20 (18 kippen eitjes) maar die geraakt te klein voor mijn toekomst plannen en voor een bm 800 euro neer te leggen vind ik nu iets teveel (nog jong en moet nog veel sparen). Wou voor die 120 euro ook wel eens riskeren om daar kuikens uit te krijgen. Volgens mijn moet dit toch doenbaar zijn als de machine op een plaats staat met een redelijke constante temp. Als de temp. en luchtvochtigheid in orde is en je beschikt over goede broed eieren. Je kan er 51 eieren in kwijt voor 120 euro. Als ik er 60 kuikens kan uitkrijgen is die afgeschreven.

IreneV
Berichten: 47
Lid geworden op: 05 jun 2014 15:57
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Overloon

Re: Iemand ervaring met de puisor?

Berichtdoor IreneV » 11 nov 2014 22:15

Nogmaals, ik ben er erg tevreden over. Broedmachine stond bij mij op een donkere plek met stabiele luchtvochtigheid en temperatuur, lv en temp bleven in de broedmachine ook heel stabiel.

giffy
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 mei 2014 17:01
Land: belgie
M/V: V

Re: Iemand ervaring met de puisor?

Berichtdoor giffy » 18 nov 2014 10:47

goudmaecker schreef:
IreneV schreef:Ik heb deze broedmachine. Dit jaar - als beginner - hier een paar keer mee gebroed, de uitkomst was prima ! Ik heb de versie waarbij je de eieren zelf handmatig moet draaien. Temperatuur en luchtvochtigheid blijven mooi constant. Ik ben er erg tevreden over !


ik heb de site van hun ook al paar keer bekeken, heb nu een rcom20 (18 kippen eitjes) maar die geraakt te klein voor mijn toekomst plannen en voor een bm 800 euro neer te leggen vind ik nu iets teveel (nog jong en moet nog veel sparen). Wou voor die 120 euro ook wel eens riskeren om daar kuikens uit te krijgen. Volgens mijn moet dit toch doenbaar zijn als de machine op een plaats staat met een redelijke constante temp. Als de temp. en luchtvochtigheid in orde is en je beschikt over goede broed eieren. Je kan er 51 eieren in kwijt voor 120 euro. Als ik er 60 kuikens kan uitkrijgen is die afgeschreven.


geen 120, maar 115 euro op dit adres : http://kooien.be/Puisor.html

lorre82
Berichten: 102
Lid geworden op: 18 nov 2014 07:53
Land: belgie
M/V: V

Re: Iemand ervaring met de puisor?

Berichtdoor lorre82 » 26 jan 2015 07:25

Heb een R-com waar ik 99% tevreden van ben, maar omdat de capaciteit de klein werd. Heb ik dit weekend na lang overwegen tocheen puisor besteld. Een kennis van mis heeft deze machine ook en haalt er mooie resultaten uit. Natuurlijk ook liever terug een R-com gekocht maar terug 499euro neer te leggen ten opzichte van 138.

En ja zoals Rom zegt goede machine kosten kost. Maar een wielerterrorist kan ook zijn hobby beoefenen met een fiets van 500 euro of met een fiets van 2500 euro.

PTLS
Berichten: 132
Lid geworden op: 27 jun 2011 10:49
Land: Belgie
M/V: M

Re: Iemand ervaring met de puisor?

Berichtdoor PTLS » 28 mar 2015 21:01

Lorre82,

Ben je tevreden van de puisor?


Terug naar “Broedmachines”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten