voorstellen en bulk aan vragen

Een speciaal onderdeel voor kippenfoto's en doorspekt met kippenpraat!
Kaatje50
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2020 15:56
Land: Nederland
M/V: V

voorstellen en bulk aan vragen

Berichtdoor Kaatje50 » 29 jun 2020 10:13

Hallo allemaal,
ik ben Kaatje en heb nu 1 witte leghorn kip van waarschijnlijk 4,5 jaar en 2 nog onbekende kipjes van ik denk 7 a 8 weken.
Ik heb ergens anders een vraag gesteld over mijn vraag wat voor soort ze zijn. Naast deze 3 kippen heb ik 2 konijnen, Chinchilla's, degoes, ratjes, Japanse Lissen(eekhoorntjes) en een mooie zwarte herder van 12 jaar. We houden enorm veel van onze diertjes. En daarom zoek ik zoveel mogelijk praktische informatie. Moeten ze ingeënt worden? Zo ja waar tegen? Hoe zit het met ontwormen? Moet ik nog een leghorn erbij nemen voor Tokkie of niet? Wat zouden jullie adviseren? Gezien haar leeftijd, bedoel ik meer. Ze is heel tam en ondanks dat ze een volière hebben zijn Tikkie en mijn vorige kip Hei Hei altijd in de tuin. Deze is volledig dicht. Alleen als niemand thuis is gaan ze in de volière.
Hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen.
Fijne dag
Kaatje

danielb
Berichten: 7152
Lid geworden op: 18 sep 2012 00:59
Land: Belgie
M/V: M

Re: voorstellen en bulk aan vragen

Berichtdoor danielb » 05 jul 2020 01:38

je leghorn hen hoeft niet speciaal een andere leghorn hen te hebben,maar wel zowiezo gezeldschap van 1 of meerdere andere kippen.
2 hennen erbij zou leuk zijn,maar ik denk dus dat je nieuwe aanwinst 2 hanen zijn....


Terug naar “Foto forum”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast