Aanvallen kip

Onderwerpen die NIET onder de onderstaande categorieën vallen.
Gebruikersavatar
friekie
Berichten: 37
Lid geworden op: 28 mar 2008 10:08
Land:
M/V: V
Locatie: Nieuwolda

Berichtdoor friekie » 24 apr 2008 11:37

Hoi,

Sorry dat ik niks van me heb laten horen maar als je de rest leest dan snappen jullie waarom ik even niet op het kippenforum kon komen.

Friekie is WEG. Heel veel gehuild kan er eigenlijk nog niet echt over praten dan staan de tranen weer in de ogen, langs het hok lopen en de kippen wat graan toe stroeien dan komen ook de tranen weer word er gek van, maar ik mag eigenlijk niet huilen hij heeft het stukke beter als bij ons hij is naar een kinderboederij in veendam gegaan die zelfs en keurmerk hebben, bij ons niet ver rijden, waar hij alle dagen los mag lopen omdat hij zo tam is hij heeft en stuk grond ik denk wel en half hectare waar hij dagenlijks op mag scharrelen wat wil hij nog meer, heel veel ruimte veel hennen en kinderen die hem alle aandacht geven die hij zo vraagt. 2de pinksterdag dan gaan we er weer even naar toe kijken hoe het met hem is. Dus kortom hij leeft daar als god in frankrijk. Veel beter als die kleine ren en hok bij ons. Maar het blijft toch pijn doen. Ik weet niet of het mag en url plaatsen maar hij zit nu dus hier http://www.kinderboerderijveendam.nl/

Pipi die is nu echt de haan sinds dat friekie weg is dus jullie hadden meer als gelijk, maar kukkelen dat doet hij nog niet en stiekum hoop ik dat dat zo blijft. Maar de natuur kan je niet dwingen om iets niet te doen. Hij is nog niet liever tegen ons en hoor nu van meer mensen dat dat komt omdat wij hem met de hand hebben opgevoed en dan zijn ze niet bang voor mensen. Dus hoe dit verhaal verder ik heb geen idee.

Dan nog even wat rechtzetten de buren die dreigde al langer met en rechtzaak de 14 had ik ze weer gesproken en smiddag lag de oproep in de bus, dat we konden verschijnen. En dan konden wel wachten op de papieren maar toen ik met die man srak van de kinderboedrij en zag waar friekie naar toe kon zo'n eldorado kon ik toch ook weer niet zeggen dat ik eerst de papieren thuis wilde hebben en misschien en wachten op iets wat we nog konden doen. Hij van en krot naar en villa gegaan.
Zodra ik de uitspraak op papier hier thuis heb dan zal ik kijken hoe ik die kan plaatsen hier, we wachten nog op papieren van en rechtzaak 2 jaar terug dus misschien kan het wel een tijdje duren. Maar ook dit is word vervolgt.

Verder wil ik iedereen zo vreselijk bedanken voor het reageren en het meeleven.

Gebruikersavatar
Joke Brasser
Berichten: 556
Lid geworden op: 05 jul 2006 23:10
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Stegeren, Overijssel

aanvallen kip

Berichtdoor Joke Brasser » 24 apr 2008 12:22

Hallo Anita
Dat je haan het nu heel goed heeft is een troost maar het neemt natuurlijk niets weg van je gemis en jouw gevoel. Dat is er nu eenmaal ook wanneer je van je dieren houdt en je daar afstand van moet doen.
Veel sterkte! Joke


Terug naar “Kippen Algemeen”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten