Discussie: Kippen in de Bio-industrie

Onderwerpen die NIET onder de onderstaande categorieën vallen.
Gebruikersavatar
pl_oostenbrink
Berichten: 385
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:25
Land:
M/V: V

Berichtdoor pl_oostenbrink » 11 jul 2006 15:58

Het gaat me helemaal niet over vegetariër zijn of niet. Zoals ik al zei eet ik zelf ook niet elke dag vlees. Ook naar jou: ik stelde gewoon twee vragen en gaf een tip. Dit was GEEN aanval. Als ik iemand vraag of hij mensen die vlees eten slechte mensen vindt (of zijn vegetariërs betere mensen omdat ze geen vlees eten?), kan zijn om diegene beter te snappen. Dit heeft te maken met feedback. Vervolgens word ik hier afgebrand omdat ik de mening zou hebben dat vegetariërs slechte mensen zijn... Echt absurd. Het gaat mij om de manier waarop deze Petrus het allemaal brengt. En ik ben hier niet de enige in... Naar de compostbak ermee en als ik een ban krijg omdat ik twee vragen stel en daar vervolgens een bagger-antwoord op krijg, dan is het helemaal lachen.

Gebruikersavatar
gonda
Berichten: 14997
Lid geworden op: 02 okt 2002 15:44
Land: Belgie
M/V: V
Contacteer:

Berichtdoor gonda » 11 jul 2006 16:00

Sjaakje schreef:Zomaar moet ik opeens aan iemand denken als ik Petrus lees........ :krab:

sjaakje, ja kijk dat ben ik nu de ganse tijd aan het denken...

Gebruikersavatar
Aliene
Berichten: 850
Lid geworden op: 12 jul 2005 15:01
Land:
M/V: V

Berichtdoor Aliene » 11 jul 2006 16:05

gonda schreef:
Sjaakje schreef:Zomaar moet ik opeens aan iemand denken als ik Petrus lees........ :krab:

sjaakje, ja kijk dat ben ik nu de ganse tijd aan het denken...


Aan wie dan? (ben niet nieuwsgierig hoor! :lol: )

Gebruikersavatar
gonda
Berichten: 14997
Lid geworden op: 02 okt 2002 15:44
Land: Belgie
M/V: V
Contacteer:

Berichtdoor gonda » 11 jul 2006 16:08

ik ga even een plastische vergelijking maken:
je gaat ergens op bezoek, en binnen de vijf minuten zet je er de boel op stelten, zonder dat iemand eigenlijk weet, wie dat is, wat hij er komt doen, ...
Nou dan vraag ik me af hoe dit overkomt?

het gaat van boem, baf, alé het heel goed servies ligt aan diggelen, de stoelen liggen kapot, kortom er heeft een orkaan door het huis gewaaid (is wel lichtjes overdreven, maar ja af en toe... ;)
zo voel ik me dus

het kan evengoed zijn dat Petrus de voorzitter is van Gaia (ik heb niks tegen Gaia, wel iets tegen zijne voorzitter) of het hoofd van de ene of andere politieke partij, of van de ...god weet wat, maar in elk geval niet veel goeds...
en dat hij hier komt om iets uit te lokken, provocerend, want zo noem ik zijn taal met al zijn verwijzingen

enne oh ja jullie weten toch, iedereen heeft het recht om zijn mening te uiten.....
ik dus ook

Gebruikersavatar
pl_oostenbrink
Berichten: 385
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:25
Land:
M/V: V

Berichtdoor pl_oostenbrink » 11 jul 2006 16:09

Ik was dus niet de enige die het zo zag... Helemaal met je eens Gonda!

Gebruikersavatar
dirk
Berichten: 3140
Lid geworden op: 19 jan 2006 06:41
Land:
M/V: V
Locatie: gelieve in te vullen

Berichtdoor dirk » 11 jul 2006 16:40

Ik dacht onmiddelijk aan iemand ,maar ik er ga volgende keer niet meer op in! Want dan raak ik weer verkeerde mensen.
Het gebruik van de smilies vond ik verdacht.

Gebruikersavatar
Sjaakje
Berichten: 4901
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:59
Land: NL
M/V: V
Locatie: Zeeuws Vlaanderen
Contacteer:

Berichtdoor Sjaakje » 11 jul 2006 16:46

dirk schreef:Ik dacht onmiddelijk aan iemand ,maar ik er ga volgende keer niet meer op in! Want dan raak ik weer verkeerde mensen.
Excuus geaccepteerd ;)

Gebruikersavatar
Loex
Berichten: 7524
Lid geworden op: 23 sep 2002 19:12
Land: NL
M/V: V
Locatie: Tussen Arnhem en Apeldoorn
Contacteer:

Berichtdoor Loex » 11 jul 2006 16:57

Ik zat even te kijken of ik het offtopic in dit onderwerp kan uitsplitsen naar Op Stok, maar dan valt het denk ik niet meer te volgen.

Iemand die hier nieuw komt en zich meteen vol in het gewoel stort, daar heb ik geen moeite mee. Niemand hoeft zich hier voor te stellen, keurslijven doen we hier niet aan, daar zijn zat andere fora en groepjes voor :mrgreen:

Als mensen het idee krijgen dat een nieuw lid iemand zou zijn die hier in het verleden wat problemen heeft veroorzaakt, dan meld je dat even bij Nel of mij per privébericht. Dat zou men niet in de onderwerpen moeten aankaarten, een nieuw lid die zich meteen in het diepe stort heeft werkelijk geen flauw idee wie bedoeld wordt en voelt zich daardoor ongemakkelijk cq ongewenst.

Het leidt ook af van de discussie, die natuurlijk best flink kan oplopen en dat zal over dit onderwerp ook altijd zo blijven. Dus als we allemaal even goed lezen wat de anderen bedoelen en allemaal het hoofd koel houden loopt het best wel los. ;)

Gebruikersavatar
Sjaakje
Berichten: 4901
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:59
Land: NL
M/V: V
Locatie: Zeeuws Vlaanderen
Contacteer:

Berichtdoor Sjaakje » 11 jul 2006 17:00

Excuus voor mijn verwijzing. :roos:

Gebruikersavatar
gonda
Berichten: 14997
Lid geworden op: 02 okt 2002 15:44
Land: Belgie
M/V: V
Contacteer:

Berichtdoor gonda » 11 jul 2006 17:05

ewel ik meende iets te antwoorden, maar zal het toch maar niet doen, maar ik blijf bij mijn mening, en daar moet ook respect voor zijn
zo en nu genoeg afgedwaald, want nu begint het feest van de vlaamse gemeenschap


Terug naar “Kippen Algemeen”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten