Ervaringen Brahmacoc van MP?

Onderwerpen die NIET onder de onderstaande categorieën vallen.
Robert-Paul
Berichten: 109
Lid geworden op: 05 apr 2005 16:04
Land:
M/V: V
Locatie: Gemonde (Noord-Brabant)

Re: Ervaringen Brahmacoc van MP?

Berichtdoor Robert-Paul » 09 jun 2008 20:01

Ik heb begrepen dat BRAHMACOC heel NL doorrijdt en op vaste adressen eieren haalt, uitbroedt en verkoopt. Niets mis mee toch? Als ik de ruimte zou hebben..

Robert-Paul

Gebruikersavatar
buldog
Berichten: 7075
Lid geworden op: 11 apr 2005 22:36
Land: Friesland
M/V: M
Locatie: (Frl)
Contacteer:

Re: Re:

Berichtdoor buldog » 09 jun 2008 22:03

Fay schreef:Toch ben ik het met kippenboertje eens dat je niet moet zeggen dat fokkers die iets willen verdienen automatisch slecht zijn. Natuurlijk is de kans veel groter dat een liefhebber beter voor zijn dieren zal zorgen dan een commerciele fokker, maar geef de fokker ook eens de kans te laten zien dat het ook goed kan gaan!
Maar ik geloof dat de conclusie van dit topic is dat niemand het eigenlijk weet... Kareltje heeft goede ervaringen maar die zijn naar eigen zeggen misschien inmiddels al wat verouderd..


Ik heb ook helemaal geen problemen met mensen die een paar centen aan hun hobby willen verdienen.
Maar kippenboerje zegt zelf dat hij wil gaan fokken.
Dan lijkt het mij niet verstandig om te gaan starten met kuikens waarvan je de herkomst niet weet en de kwaliteit niet kunt zien.
Koop als je wilt gaan fokken liever een goede " volwassen foktoom" dan kun je zien wat je hebt.
Of koop minsten jongen dieren van een fokker die je kan laten zien wat de ouder dieren zijn.
Maar dat geeft ook geen zekerheid van goede nakomelingen.
Mijn advies aan hem is dus:
Ga naar een goede ervaren fokker en laat deze een goede foktoom voor je samenstellen.
En neem liever een ervaren fokker mee die het ras goed kent ipv je ouders (mogen wel mee natuurlijk), :-D
Het gaat mij dus niet om de werkwijze van Brahmacoc maar om het doel van Kippenboerje.

En eventuele anderen die serieus goede en gezonde dieren zoeken.
Van her en der ingezamelde eitjes moet je altijd maar afwachten wat de resultaten zijn.
Voor hetzelfde geld koop je kruisingen (joost mag het weten) Sorry joost. ;)

Gebruikersavatar
sanne
Berichten: 621
Lid geworden op: 16 okt 2007 15:26
Land:
M/V: V
Locatie: Gasselternijveenschemond

Re: Ervaringen Brahmacoc van MP?

Berichtdoor sanne » 25 jun 2008 17:11

Wij hebben broedeieren aan Brahmacoc verkocht en toen we hem een aantal weken per mail spraken zei hij dat het een bestje uitkomst was geweest.
Hij had 42 kuiken van onze eieren.......dat was wel een beetje bijzonder want hij had maar 40 eieren gekocht, hahaha!!!

Maar verder niet de indruk gekregen in het contact met hem dat het een verkeerde vent is, foto`s e.d. zien er ook altijd keurig uit. Schone hokken, schoon water en voldoende voer!!

brahmacoc
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jan 2008 22:42
Land:
M/V: V
Locatie: Rotterdam

Re: Ervaringen Brahmacoc van MP?

Berichtdoor brahmacoc » 05 aug 2008 23:25

[Edit moderator: Enorme spam-boodschap in hoofdletters van brahmacoc verwijderd waarmee het account wegens spam ook meteen op inactief gaat aangezien deze man het verder niet nodig acht inhoudelijk ergens op in te gaan.]

NvB
Berichten: 761
Lid geworden op: 12 okt 2007 18:08
Land: Belgie
M/V: M

Re: Ervaringen Brahmacoc van MP?

Berichtdoor NvB » 05 aug 2008 23:27

Dat was het dan voor de reclameboodschap, nu terug over naar het programma? :gutgut: ;)

sakri

Re: Ervaringen Brahmacoc van MP?

Berichtdoor sakri » 08 aug 2008 12:08

hallo,

graag wil ik een reactie geven over brahmacoc

<knip> reclame voor brahmacoc via een nieuw aangemaakt account door brahmacoc</knip>

groetjes ingrid

Gebruikersavatar
Loex
Berichten: 7524
Lid geworden op: 23 sep 2002 19:12
Land: NL
M/V: V
Locatie: Tussen Arnhem en Apeldoorn
Contacteer:

Re: Ervaringen Brahmacoc van MP?

Berichtdoor Loex » 08 aug 2008 22:42

Dag Sakri... van hetzelfde ip-nummer als brahmacoc, ofwel een schaduw-account van brahmacoc.

Beetje reclame maken voor jezelf. Triest.

Geeft te denken... nergens op in gaan maar wel jezelf te pletter spammen.

huib
Berichten: 291
Lid geworden op: 14 jul 2008 19:33
Land:
M/V: M
Locatie: Breda

Re: Ervaringen Brahmacoc van MP?

Berichtdoor huib » 22 aug 2008 13:43

Ik had net wat leuke kippen bij de beste man gezien maar dit topic doet me weer twijfelen. Vooral als meneer dit zelf wel leest en niet gewoon zijn verhaal doet. Ik heb er verder geen problemen mee als iemand geld verdiend aan kippetjes maar liegen des temeer. Vertel gewoon dat je eieren koopt, uitbroed, en verkoopt. Als je goed voor ze zorg en de eitjes met zorg uitzoekt is er niks aan de hand.

Gebruikersavatar
Beeb
Berichten: 585
Lid geworden op: 06 jun 2008 11:32
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Vlodrop, Limburg

Re: Ervaringen Brahmacoc van MP?

Berichtdoor Beeb » 19 mar 2009 15:34

Hoi,

Misschien een wat late reactie maar ik kwam Brahmacoc hier op het forum tegen toen ik via Google "screende" (ik had bij vorige zoekopdrachten de naam verkeerd gespeld :oops: en daarom niets gevonden op het forum ). Weet iemand iets ? Ik ga binnenkort 3 Antwerpse baardkrielen ophalen bij hem. Is er nog behoefte aan een melding over hoe zijn "bedrijf" eruit ziet ? Indien ja, vertel me dan even waar ik specifiek op moet letten.

Grtjs Anne-Marie

joran
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jul 2009 21:36
Land:
M/V: M

Re: Ervaringen Brahmacoc van MP?

Berichtdoor joran » 05 jul 2009 22:48

:o
Laatst gewijzigd door joran op 06 jul 2009 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.


Terug naar “Kippen Algemeen”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten