Ervaringen Brahmacoc van MP?

Onderwerpen die NIET onder de onderstaande categorieën vallen.
Gebruikersavatar
tsjikkie
Berichten: 179
Lid geworden op: 19 mar 2010 13:07
Land:
M/V: V

Re: Ervaringen Brahmacoc van MP?

Berichtdoor tsjikkie » 25 nov 2010 20:39

Marianneke50 schreef:Dus als je geen dieren bij hem koopt dan geeft hij ook geen advies?
Dat is nog eens een aanwinst voor de hobbykippen houders, ook al koopt iemand niks bij me ik geef graag advies om ervoor te zorgen dat dieren goed verzorgd en gehouden worden.
Toen mijn cochientjes op marktplaats stonden heb ik een aantal mensen over de vloer gehad die ze achteraf toch niet kochten, maar ik heb zelfs een niet koper gratis een zakje voer meegegeven om uit te proberen hoe zijn kippen het vonden, kreeg later een leuk mailtje dat hij overging op dit voer omdat zijn kippen het heerlijk vonden en niets meer lieten liggen.
Als kippengek vind ik het belangrijk om mensen op weg te helpen zodat hun dieren de beste verzorging krijgen, of ze nu bij mij kippen kopen of niet.

Zoals ik al dacht deze meneer geeft meer om zijn portemonee als om dieren.


Nee ik vroeg geen advies. Alleen wat info over hoe hij zn kippen hield en wat hij zoal had etc. Maar geloof dat ik niets moest vragen t was of kopen of wegwezen, liever geen vragen.

Gebruikersavatar
sjoerdeniris
Berichten: 34
Lid geworden op: 08 feb 2011 16:01
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Hoekse Waard, Zuid- Holland

Re: Ervaringen Brahmacoc van MP?

Berichtdoor sjoerdeniris » 08 feb 2011 17:26

Een late reactie van mij. Vorig jaar heb ik 2 cochinkriel kuikens besteld bij deze Paul. Ik moest vooraf betalen, na 10 weken onder de lamp mocht ik ze ophalen. Na 10 weken nam ik zelf contact op met hem omdat ik niks hoorde, bleek dat de eieren slecht bevrucht waren dat jaar, pech dus voor mijn gekozen kleurslagen. Ik wilde mijn geld terug (internetbankieren). Meneer wist niet goed hoe dat moest, zijn dochter hielp hem daar meestal bij. Ik kreeg toen via de post een envelop toegestuurd met het bedrag +2,50 extra, voor de teleurstelling, stond er in een briefje.
Ik vond dat heel aardig en krijg dan niet het idee dat die man een geldwolf is. Hij woont inderdaad gewoon in een hoekhuis met een aantal schuren in zijn tuin.
Dit jaar weer gewoon bij hem besteld, hij zou zijn eieren deze keer bij een ander vandaan halen gaf hij aan omdat vorig jaar het resultaat all over erg matig was.
Groetjes Iris

Gebruikersavatar
Marianneke50
Berichten: 755
Lid geworden op: 06 jul 2010 14:19
Land: nederland
M/V: V

Re: Ervaringen Brahmacoc van MP?

Berichtdoor Marianneke50 » 08 feb 2011 18:39

Dat deze meneer goed voor zijn klanten is geloof ik meteen dat is ook zijn broodwinning.
Maar of hij verstand heeft van kippen betwijfel ik, aangezien hij ze alleen maar ziet als ei en kuiken.
Zelfs of hij verstand heeft van oudere kuikens betwijfel ik, aangezien hij me adviseerde mijn jonge haan in te laten slapen omdat hij erg ziek was en ik hem zo van een beroerd einde zou verlossen.
Dit deed hij zo fanatisch dat ik zijn email account geblokkeerd heb.
Mijn jonge haan is nu 8 maanden oud lief aanhankelijk en ik vind hem prachtig, ik ben blij dat ik eigenwijs was.
voor wie het destijds gevolgd hebben dit is dokus, foto's zijn vandaag gemaakt, ik ben begonnen om de wintertuin op te ruimen.
Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Marianneke50 op 08 feb 2011 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Lotus
Berichten: 534
Lid geworden op: 15 mei 2010 22:14
Land: Nederland
M/V: V

Re: Ervaringen Brahmacoc van MP?

Berichtdoor Lotus » 08 feb 2011 20:15

Oooow, hem heb ik vorig jaar 1x aan de tel gehad,
ik belde voor informatie over een aantal rassen die hij had zitten.
Ik vroeg of hij ze aan huis had of een bedrijf was en of ik wel of geen afspraak kon maken,
dit was allemaal wat lastig voor hem en toen moest ik maar wat minder hard praten want zn kippen werden er doof van zei hij.
Nu heb en ben ik wel luid op zn tijd maar heb hem geadviseerd zn telefoonvolume wat te dempen zodat ie voortaan zn kippen goed zou kunnen horen en heb opgehangen :oops:
Werd zo pissig op hem, kreeg nagenoeg geen goed antwoord op mijn vragen, een afspraak maken was moeilijk en dan een sneer krijgen was voor mij het toppunt.
Zeker ook heel fijn te lezen dat er ook positieve ervaringen met deze meneer zijn,
maar ik was meteen klaar met hem ;)

@marianneke,

leuke vent heb je zeg!
Gelukkig maar dat ie er nog is en er goed uitziet!!!
Stoere jonge vent is het!

Gebruikersavatar
Ron
Berichten: 8951
Lid geworden op: 17 dec 2007 18:34
Land: Duitsland
M/V: M
Locatie: Nedersaksen
Contacteer:

Re: Ervaringen Brahmacoc van MP?

Berichtdoor Ron » 08 feb 2011 23:39

sjoerdeniris schreef:Een late reactie van mij. Vorig jaar heb ik 2 cochinkriel kuikens besteld bij deze Paul. Ik moest vooraf betalen, na 10 weken onder de lamp mocht ik ze ophalen. Na 10 weken nam ik zelf contact op met hem omdat ik niks hoorde, bleek dat de eieren slecht bevrucht waren dat jaar, pech dus voor mijn gekozen kleurslagen. Ik wilde mijn geld terug (internetbankieren). Meneer wist niet goed hoe dat moest, zijn dochter hielp hem daar meestal bij. Ik kreeg toen via de post een envelop toegestuurd met het bedrag +2,50 extra, voor de teleurstelling, stond er in een briefje.
Ik vond dat heel aardig en krijg dan niet het idee dat die man een geldwolf is. Hij woont inderdaad gewoon in een hoekhuis met een aantal schuren in zijn tuin.
Dit jaar weer gewoon bij hem besteld, hij zou zijn eieren deze keer bij een ander vandaan halen gaf hij aan omdat vorig jaar het resultaat all over erg matig was.
Groetjes Iris



Toch toevallig dat iemand sinds vandaag lid van het forum is en het EERSTE bericht hier plaatst.

Echt geloofwaardig verhaal NOT

Gebruikersavatar
Marianneke50
Berichten: 755
Lid geworden op: 06 jul 2010 14:19
Land: nederland
M/V: V

Re: Ervaringen Brahmacoc van MP?

Berichtdoor Marianneke50 » 09 feb 2011 14:41

Goed punt RH
Daar had ik nog niet aan gedacht, er zitten wel een aantal puntjes in waar ik vraagtekens bij zet.

Gebruikersavatar
lnge
Moderator
Berichten: 14497
Lid geworden op: 09 jun 2004 09:05
Land: nederland
M/V: V
Locatie: duin en bollenstreek

Re: Ervaringen Brahmacoc van MP?

Berichtdoor lnge » 09 feb 2011 14:55

Bij terug lezen heb ik meerdere postings gezien van leden die alleen in dit topic berichten plaatsen, en dan juist als hier al maanden niet gepost is :?. Zonder verdere 'verdachtmakingen' van mij wordt dit topic daarom gesloten.
Bevindingen over Brahmacoc moeten voortaan in dit topic geplaatst worden: Betrouwbaarheid/ervaringen kippenhandelaren


Terug naar “Kippen Algemeen”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten