Verdrietig weekend......

Onderwerpen die NIET onder de onderstaande categorieën vallen.
Gebruikersavatar
roygerwen
Berichten: 667
Lid geworden op: 05 mei 2007 18:04
Land: Nederland
M/V: M
Locatie: gerwen

Berichtdoor roygerwen » 09 jul 2007 11:28

hier ook een lecht wekkend hor je ent niet de enige veel sterkte er mee :triest:

Gebruikersavatar
roygerwen
Berichten: 667
Lid geworden op: 05 mei 2007 18:04
Land: Nederland
M/V: M
Locatie: gerwen

Berichtdoor roygerwen » 09 jul 2007 11:28

hier ook een lecht wekkend hor je ent niet de enige veel sterkte er mee :triest:

Gebruikersavatar
Sjaakje
Berichten: 4901
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:59
Land: NL
M/V: V
Locatie: Zeeuws Vlaanderen
Contacteer:

Berichtdoor Sjaakje » 09 jul 2007 11:35

roygerwen schreef: hier ook een lecht wekkend hor je ent niet de enige veel sterkte er mee :triest:
En nu graag in het Nederlands????

Gebruikersavatar
roygerwen
Berichten: 667
Lid geworden op: 05 mei 2007 18:04
Land: Nederland
M/V: M
Locatie: gerwen

Berichtdoor roygerwen » 09 jul 2007 11:47

hier ook een slecht weekend hoor je bent niet de enige veel sterkte er mee
Laatst gewijzigd door roygerwen op 09 jul 2007 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.

moneypenny
Berichten: 269
Lid geworden op: 02 jul 2007 09:53
Land:
M/V: V
Locatie: IJmuiden (NH)

Berichtdoor moneypenny » 09 jul 2007 12:30

Sjaakje schreef:
moneypenny schreef:
Douwe schreef:" Hoe heb je het kunnen laten gebeuren" is nogal wat om dat te zeggen.......wij wonen in een verbouwde boerderij met 4000 m2 grond wat helemaal omringt is met water dus het is onmogelijk om alles af te zetten.......Ze lopen altijd gewoon in de tuin en niemand verwacht natuurlijk dat ze in de sloot belanden........Overal bij onze buren lopen de kippetjes gewoon overal !!! Wij hadden gewoon pech, denk ik !


In mijn ogen, zoals is al zei, ik kom uit de stad, is zoiets ondenkbaar. :oops: Ik zou mij erg schuldig voelen als zoiets mij zou overkomen, :( maar ja ik heb maar 40m2 om me druk over te maken, ik kan me indenken dat als je omgeven bent door zoveel water en zoveel m2 grond, dat dit geval inderdaad pure pech is..... sorry :kopdicht:
Het zal misschien best moeilijk voor te stellen zijn voor iemand uit de stad. Ik heb hier hetzelfde probleem. Langs de achterkant van mijn tuin loopt een slootje, ik heb gaas gezet van 1.20 hoog maar kippen (en zeker kuikens) kunnen daar zo over heen als ze willen. Ik was toch echt niet van plan om 2 meter hoog gaas of een schutting oid neer te zetten, weg uitzicht op de langswandelende koeien. Daarvoor ben ik niet in de polder gaan wonen om hetzelfde uitzicht te hebben als ik in de stad had..... schuttingen. :? Blèh. Daarbij heb ik 805m2 te omheinen (waar nu overal datzelfde gaas staat) tel uit je "winst"....

@ Douwe: :bloem: Ik hoop dat je snel wat nieuwe kipjes vind, heel erg zonde.....


ohhhhh, ik ben zo jaloers op jullie, als ik oud en grijs ben gaat mijn boerderijte ook ergens buiten de stad staan..... http://www.beestenzooi.mijnalbums.nl

Gebruikersavatar
Sjaakje
Berichten: 4901
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:59
Land: NL
M/V: V
Locatie: Zeeuws Vlaanderen
Contacteer:

Berichtdoor Sjaakje » 09 jul 2007 12:57

Hoef je niet oud voor te zijn hoor.
Ik heb mijn partère appartement in de randstad ingeruild voor een vrijstaand huis op zeeuws vlaanderen, kosten..... hield zelfs nog 1000 euro over na aankoop van dit huis van de verkoopprijs van mijn appartement.
Het is alleen de vraag of je in een uithoek wil wonen, zo ja dan zou ik zeggen: Ga eens oriënteren. ;)

Gebruikersavatar
magreth rozenveld
Berichten: 6694
Lid geworden op: 20 mei 2006 20:41
Land:
M/V: V
Locatie: Maarheeze

Berichtdoor magreth rozenveld » 09 jul 2007 13:45

Sjaakje schreef:Hoef je niet oud voor te zijn hoor.
Ik heb mijn partère appartement in de randstad ingeruild voor een vrijstaand huis op zeeuws vlaanderen, kosten..... hield zelfs nog 1000 euro over na aankoop van dit huis van de verkoopprijs van mijn appartement.
Het is alleen de vraag of je in een uithoek wil wonen, zo ja dan zou ik zeggen: Ga eens oriënteren. ;)


Hé Sjaalje, hoe zit het met de werkgelegenheid in die droom uihoek van jou? :-D

Gebruikersavatar
yattaa
Berichten: 1338
Lid geworden op: 06 jun 2007 12:42
Land:
M/V: V
Locatie: provincie antwerpen

Berichtdoor yattaa » 09 jul 2007 13:56

Wat jammer douwe - tuurlijk is dit een treurig ongeluk. Ik hoop dat je andere kuikjes zal vinden, enne...wees er voorzichtig mee tot ze groot genoeg zijn ;)

Gebruikersavatar
Sjaakje
Berichten: 4901
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:59
Land: NL
M/V: V
Locatie: Zeeuws Vlaanderen
Contacteer:

Berichtdoor Sjaakje » 09 jul 2007 14:05

magreth rozenveld schreef:
Sjaakje schreef:Hoef je niet oud voor te zijn hoor.
Ik heb mijn partère appartement in de randstad ingeruild voor een vrijstaand huis op zeeuws vlaanderen, kosten..... hield zelfs nog 1000 euro over na aankoop van dit huis van de verkoopprijs van mijn appartement.
Het is alleen de vraag of je in een uithoek wil wonen, zo ja dan zou ik zeggen: Ga eens oriënteren. ;)


Hé Sjaalje, hoe zit het met de werkgelegenheid in die droom uihoek van jou? :-D
Technisch personeel is hier altijd welkom in de regio, de rest van de banen ligt niet echt voor het oprapen helaas.....

Gebruikersavatar
magreth rozenveld
Berichten: 6694
Lid geworden op: 20 mei 2006 20:41
Land:
M/V: V
Locatie: Maarheeze

Berichtdoor magreth rozenveld » 09 jul 2007 15:24

Sjaakje schreef:
magreth rozenveld schreef:
Sjaakje schreef:Hoef je niet oud voor te zijn hoor.
Ik heb mijn partère appartement in de randstad ingeruild voor een vrijstaand huis op zeeuws vlaanderen, kosten..... hield zelfs nog 1000 euro over na aankoop van dit huis van de verkoopprijs van mijn appartement.
Het is alleen de vraag of je in een uithoek wil wonen, zo ja dan zou ik zeggen: Ga eens oriënteren. ;)


Hé Sjaalje, hoe zit het met de werkgelegenheid in die droom uihoek van jou? :-D
Technisch personeel is hier altijd welkom in de regio, de rest van de banen ligt niet echt voor het oprapen helaas.....


Bied perspectief voor mijn man, maar ik ben niet zo een techneut.
Zal eens gaan overleggen....


Terug naar “Kippen Algemeen”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten