brahma en wyandotte

Onderwerpen die NIET onder de onderstaande categorieën vallen.
Michel Bon
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 apr 2006 13:34
Land:
M/V: V
Locatie: de knipe

brahma en wyandotte

Berichtdoor Michel Bon » 30 jun 2008 13:32

hallo,
ik heb een brahma haan van 1 jaar met 3 hennen en ik heb een wyandotte haan van 1jaar met 4 hennen.Kan ik deze allemaal bij elkaar doen. Ik heb nu mijn hok gedeeld in een stuk van 4 meter en een stuk van 7 meter met daar tussen een gedeeld nachthok van 2 bij 2. daar tussen zit een gaaspaneel de hanen zien elkaar wel maar er gebeurd niets.

Gebruikersavatar
wodkacola
Berichten: 6605
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:23
Land: Belgie
M/V: M
Locatie: Wingene

Re: brahma en wyandotte

Berichtdoor wodkacola » 30 jun 2008 14:45

zou ze lekker bij elkaar laten lopen, er zal in het begin wel even rommel zijn, maar daar moet je je niet al te druk over maken, beide rassen hebben gelukkig geen enkele kam, dus als het even rommelt word het niet meteen een bloedbad ;)

ik weet niet of je brahma's groot zijn, want dan zal het nog makkelijker gaan, grote brahma's en kleine wyandotte's.

Gebruikersavatar
svdb
Berichten: 300
Lid geworden op: 15 jul 2007 09:25
Land:
M/V: V
Locatie: Barneveld

Re: brahma en wyandotte

Berichtdoor svdb » 30 jun 2008 15:02

Wij hebben hier ook twee brahma's en twee wyandotte krielen. Dat gaat echt super goed je merkt wel dat de grootste brahma echt de baas is. Maar de andere brahma is nog klein je die wordt al wat brutaler tegen de andere. Ik heb geen ervaring met hanen maar ik denk dat het wel goed zal gaan aangezien het twee hele aardige soorten zijn :-D

Sander


Terug naar “Kippen Algemeen”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten