stoute kinderen ,wat kan ik er aan doen?

Onderwerpen die NIET onder de onderstaande categorieën vallen.
Centauri167
Berichten: 781
Lid geworden op: 18 jun 2008 15:45
Land: Belgie
M/V: M
Contacteer:

Re: stoute kinderen ,wat kan ik er aan doen?

Berichtdoor Centauri167 » 22 aug 2013 16:49

Niet vergeten dat de topicstarter zelf een kind is, dat maakt het er niet makkelijker op ...

Enige wat kan helpen is een deftige afsluiting, dan zullen die pestkoppen vanzelf afdruipen.

Gebruikersavatar
CutiePie
Berichten: 1381
Lid geworden op: 12 okt 2012 15:59
Land: nederland
M/V: V
Locatie: Drenthe

Re: stoute kinderen ,wat kan ik er aan doen?

Berichtdoor CutiePie » 25 aug 2013 15:02

Misschien kun je een elektrische draad spannen? :gluiplach:

Gebruikersavatar
Brahma's Ward
Berichten: 3470
Lid geworden op: 23 mar 2012 16:52
Land: Belgie
M/V: M
Contacteer:

Re: stoute kinderen ,wat kan ik er aan doen?

Berichtdoor Brahma's Ward » 26 aug 2013 14:34

Sorry voor de late reactie ,ik was bij me, grootouders .
Bedankt allemaal voor de antwoorden ;)
De volgende keer als ik ze zie ga ik ze zeker volgen en kijken waar ze wonen ,en dan met de ouders praten (met mijn ouders er ook bij)
Een wijkagent zullen we inderdaad wel hebben ,maar ik heb die hier nog nooit gezien .
Ik zal nog eens aan men ouders vragen voor een hogerre afspanning ,al weet ik bijna zeker dat ze dat niet gaan willen .
Bedankt allemaal voor de vele reacties ,hier kan ik wat mee :duimop:

Gebruikersavatar
cetinel
Berichten: 8889
Lid geworden op: 22 dec 2003 22:42
Land:
M/V: V
Locatie: belgie-st-niklaas

Re: stoute kinderen ,wat kan ik er aan doen?

Berichtdoor cetinel » 28 aug 2013 21:32

hoe oud ben je zelf??

ik zou dus inderdaad uitzoeken wie de wijkagent is en er melding van doen,beetje toneel is ook altijd heel handig.
hartversheurend huilen om het leed dat jouw beestjes aangedaan word terwijl die helemaal niks mispeuterd hebben,liefst een van je schattigste meenemen...en stevig in je armen houden...ja,das mijn lievelingskip en ik durf die nie meer daar te laten uit schrik da ze die gaan vermoorden....

meestal wil de agent wel eens gaan praten met de ouders ook....
en dreigen met een rechtszaak....
ge weet maar nooit....

Gebruikersavatar
mac
Berichten: 3014
Lid geworden op: 24 mar 2006 22:53
Land: Nederland
M/V: M
Locatie: Groningen

Re: stoute kinderen ,wat kan ik er aan doen?

Berichtdoor mac » 29 aug 2013 00:25

Die rechtszaken, agentjes erbij. Dat gaat negatief werken. Het is beter om je ouders te vragen de kinderen een aan te spreken en ze vervolgens uit te nodigen. Laat ze kennis maken met de dieren. Denk dat zoiets al aardig scheelt.

Gebruikersavatar
Jan Bollen
Berichten: 7736
Lid geworden op: 24 sep 2002 22:15
Land: Belgie
M/V: M
Locatie: Lanaken

Re: stoute kinderen ,wat kan ik er aan doen?

Berichtdoor Jan Bollen » 29 aug 2013 08:33

Hier achter mijn kippenrennen ligt het voetbalplein. Enkele jaren geleden waren er ook van die pestkoppen. Ik heb mijn fotocamera genomen en duidelijk laten zien dat ik steeds foto's aan het nemen was. Mij verdekt opgesteld en als ze dan kwamen heb ik steeds maar foto's genomen zo dat ze het duidelijk konden zien wat ik aan het doen was. Daarna heb ik ze niet meer gezien.

Gebruikersavatar
Martine M
Berichten: 5992
Lid geworden op: 16 feb 2009 16:57
Land: Belgie
M/V: V
Locatie: Berendrecht
Contacteer:

Re: stoute kinderen ,wat kan ik er aan doen?

Berichtdoor Martine M » 29 aug 2013 08:55

Jan Bollen schreef:Hier achter mijn kippenrennen ligt het voetbalplein. Enkele jaren geleden waren er ook van die pestkoppen. Ik heb mijn fotocamera genomen en duidelijk laten zien dat ik steeds foto's aan het nemen was. Mij verdekt opgesteld en als ze dan kwamen heb ik steeds maar foto's genomen zo dat ze het duidelijk konden zien wat ik aan het doen was. Daarna heb ik ze niet meer gezien.



Dat heb ik hier ook is gedaan met de toen schuin overburen hun kinderen en aanhang die telkens de hele straat op stelten zette (een marginaal gezin dat was niet normaal, en zeker niet voor deze wijk), op foto staan ze inderdaad niet graag dus meestal kijken ze de volgende keer wel uit want ook al doe je er niets mee je hebt wel de foto's en je zou ze ten aller tijden tegen hun kunnen gebruiken.
Maar ik raad eigenlijk aan dat de ouders de foto's nemen en niet jij.

Gebruikersavatar
Fryske
Berichten: 7276
Lid geworden op: 10 mei 2013 15:37
Land: Fryslan
M/V: V

Re: stoute kinderen ,wat kan ik er aan doen?

Berichtdoor Fryske » 29 aug 2013 09:52

Wij hebben eens een hele groep gehad van die rotjochies die continu dingen vernielden. Op een gegeven moment zag ik ze aankomen en heb me achter de poort verschuilt ( waar ze ook regelmatig tegenaan trapten, en in krasten met scherpe voorwerpen) Bij de eerste trap, poort open en het op een rennen gezet achter ze aan. Eentje in de kraag kunnen vatten, mee naar huis genomen en gedaan alsof ik de politie belde. Toen ik in de toerende hoorn vroeg naar de hoofdagent omdat vandaal gevangen had begon hij ineens huilend toe te geven dat het niet had gemoeten en dat hij met de rest zou praten dat het noooooit meer zou gebeuren als ik maar alsjeblieft niet met de agent zou praten!

We hebben nooit meer last gehad!

Gebruikersavatar
Jan Bollen
Berichten: 7736
Lid geworden op: 24 sep 2002 22:15
Land: Belgie
M/V: M
Locatie: Lanaken

Re: stoute kinderen ,wat kan ik er aan doen?

Berichtdoor Jan Bollen » 29 aug 2013 10:02

Tot de ouders klacht indienen dat je hun kind ontvoerd hebt...............

Gebruikersavatar
Fryske
Berichten: 7276
Lid geworden op: 10 mei 2013 15:37
Land: Fryslan
M/V: V

Re: stoute kinderen ,wat kan ik er aan doen?

Berichtdoor Fryske » 29 aug 2013 10:07

Tja...maar dat geldt voor foto's maken ook...voor je erg in hebt wordt je tegenwoordig van iets heel erg beschuldigd! In dit geval waren ze juist als de dood dat ik of de politie (nog erger) hun ouders zou stappen :-)


Terug naar “Kippen Algemeen”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten