Online kippenvoer

Alles over kippenvoeding, water, drink/voerbakken en aanverwante zaken
Datbenik
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014 21:08
Land: Nederland
M/V: V

Online kippenvoer

Berichtdoor Datbenik » 21 apr 2014 00:04

Sinds kort hebben wij 5 Amrock krielen. Ik ben op internet al een beetje aan het zoeken waar we ook voordelig kippenvoer (bv: voer, gebroken mais, meelwormen of kreeftjes (grote zakken?)) kunnen kopen.
Tot zover heb ik niet echt een webwinkel gevonden waar de prijs voordeliger is dan in de winkel. We kopen het nu gewoon bij het tuincentrum.
Wellicht heeft iemand hier tips?

Gebruikersavatar
buldog
Berichten: 7075
Lid geworden op: 11 apr 2005 22:36
Land: Friesland
M/V: M
Locatie: (Frl)
Contacteer:

Re: Online kippenvoer

Berichtdoor buldog » 21 apr 2014 09:19

Voer zal je online niet snel voordeliger tegen komen dan in de winkel.
Of je moet het met een ton (40 zakken) tegelijk bestellen.
Het vervoer drukt erg op de prijs bij dat zware spul.
Gedroogde meelwormen en rivierkreeftjes (gammarus) zijn meestal voordeliger bij http://www.vivani-fishfood.nl
Althans de groot verpakkingen. Let bij prijsvergelijking bij meelwormen ook op het aantal liters.

Gebruikersavatar
Jan Sch
Berichten: 5299
Lid geworden op: 30 jul 2008 22:10
Land: limburg
M/V: M

Re: Online kippenvoer

Berichtdoor Jan Sch » 21 apr 2014 11:06

Datbenik schreef:Sinds kort hebben wij 5 Amrock krielen. Ik ben op internet al een beetje aan het zoeken waar we ook voordelig kippenvoer (bv: voer, gebroken mais, meelwormen of kreeftjes (grote zakken?)) kunnen kopen.
Tot zover heb ik niet echt een webwinkel gevonden waar de prijs voordeliger is dan in de winkel. We kopen het nu gewoon bij het tuincentrum.
Wellicht heeft iemand hier tips?

Geef maar normaal kippenvoer; dat is er voor gemaakt. Je begrijpt toch dat kreeftjes nu niet het goedkoopste is. Als de kippen buiten lopen; hoeft dit ook niet.

Datbenik
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014 21:08
Land: Nederland
M/V: V

Re: Online kippenvoer

Berichtdoor Datbenik » 21 apr 2014 21:36

Bedankt voor jullie reactie!
Jan Sch schreef:Geef maar normaal kippenvoer; dat is er voor gemaakt. Je begrijpt toch dat kreeftjes nu niet het goedkoopste is. Als de kippen buiten lopen; hoeft dit ook niet.

Ik begrijp dat het niet echt nodig is om kreetjes of garnalen te geven maar we doen het zo graag :gutgut: 'De vijf' zijn nu al verwend..

Joog
Berichten: 299
Lid geworden op: 27 mar 2015 09:46
Land: nederland
M/V: M

Re: Online kippenvoer

Berichtdoor Joog » 08 okt 2019 14:58

Net bestelling van 2 zakken (kuikenkorrel 2 en kalkoen) binnen gekregen van Lavor.nl Prima service, gratis verzenden en normale prijs.


Terug naar “Voeding, water etc”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten