Kan wen Chinchilla bij de vogels in ?

Tamme en wilde vogels die niet in de categorie overige pluimage vallen
Onzebeestenboel
Gebanned
Berichten: 265
Lid geworden op: 25 sep 2017 22:05
Land: Nederland
M/V: M

Re: Kan wen Chinchilla bij de vogels in ?

Berichtdoor Onzebeestenboel » 23 nov 2017 13:21

Die angry smily hoort daar niet te staan.

Onzebeestenboel
Gebanned
Berichten: 265
Lid geworden op: 25 sep 2017 22:05
Land: Nederland
M/V: M

Re: Kan wen Chinchilla bij de vogels in ?

Berichtdoor Onzebeestenboel » 23 nov 2017 13:23

Als ik nu een puber was was ik helemaal afgezeikt door de mensen hier :lol: :lol:, maar ik heb al heel wat ervaring in al die jaren opgebouwd dus ;) , ik weet wel wat ik doe hoor :duimop:

Onzebeestenboel
Gebanned
Berichten: 265
Lid geworden op: 25 sep 2017 22:05
Land: Nederland
M/V: M

Re: Kan wen Chinchilla bij de vogels in ?

Berichtdoor Onzebeestenboel » 23 nov 2017 13:52

Van mij mag dit topic wel dicht, Frankkip kan nog een reactie terug doen :duimop:, de Chinachilla hou ik gewoon binnen in een grote binnenvoliere die ik vandaag aan het maken ben, 2 bij 3 en dan hou ik ze per twee :duimop:. Verder Frankkip en misschien anderen ik wil je een hele goeie raad geven, al mijn dieren zijn mijn eigen kweek en ik heb ze vanaf kleins af aan extra veel aan me laten wennen en toen had ik ze allemaal in huis, kuikens van kippen,kwartels en jonge konijntjes en allemaal vogels, ja die tijd onthou ik nog steeds :-D, ik vertrouwde hun en hun vertrouwde mij, dat is zo mooi wat je dan met een dier kan bereiken dus en nu vele generaties verder lopen de meeste soms nog gewoon bijelkaar ;), met vertrouwen kun je super veel en dat heb ik geleerd in mijn tijd van dieren houden maar ik heb ze nog steeds en zal pas ophouden als ik erbij neerval, maar ook ligt het aan de ruimte, ik woon hier natuurlijk in een soort van woonwijk maar ik heb nog steeds genoeg ruimte waar ik zelf met de kleinkinderen kan zitten, wel weet ik nu dat ik ouder wordt en wat moet minderen :(, misschien dat ik de voliere afbreek en ze ga verplaatsen naar een ander hok en de nijntjes dan apart moet doen vanwege de ruimte in het andere hok, allemaal waar ik aan moet denken, het liefst had ik een superverblijf waar ik ze gewoon in kon zetten allemaal :-D, maar dat zal nooit gaan.
Het moet ook makkelijk blijven voor mij met het schoonmaken, vandaar dat er nog maar 5 kippen zijn en wat andere dieren, ik zal wel even kijken en misschien als ik de voliere toch afbreek dan doe ik de seramas wel in een ander hok, ik zal even kijken maar op het moment heb ik net een konijn opgevangen die echt in hele slechte omstandigheden werd gehouden en ook nog vandaag moest bevallen :shock:, ze heeft al een superkraamhok wat ik even inelkaar heb gezet en ik heb haar schoongemaakt, man,man wat vies.
het nest is er al nu afwachten op de jongen :duimop:.
Maar ik heb altijd verantwoordelijkheid over mijn dieren gehad en dat heb ik nog steeds ;)

Frankkip
Berichten: 142
Lid geworden op: 03 jun 2017 22:16
Land: nederland
M/V: M

Re: Kan wen Chinchilla bij de vogels in ?

Berichtdoor Frankkip » 23 nov 2017 15:18

Ik onthoud me van verder commentaar. Ik zie wel misschien ergens foto`s verschijnen.

Onzebeestenboel
Gebanned
Berichten: 265
Lid geworden op: 25 sep 2017 22:05
Land: Nederland
M/V: M

Re: Kan wen Chinchilla bij de vogels in ?

Berichtdoor Onzebeestenboel » 23 nov 2017 15:42

Vind het een beetje vreemde reacties van jouw Frankkip, net of je me zo min mogelijk gelooft en niet mag en net doet of ik een klein kind ben. :frons:

Frankkip
Berichten: 142
Lid geworden op: 03 jun 2017 22:16
Land: nederland
M/V: M

Re: Kan wen Chinchilla bij de vogels in ?

Berichtdoor Frankkip » 23 nov 2017 18:35

Het is niet dat ik je niet mag , ken je helemaal niet. Maar laten we zeggen dat ik aan je manier van communiceren en de manier van dieren houden moet wennen. :denk:

Onzebeestenboel
Gebanned
Berichten: 265
Lid geworden op: 25 sep 2017 22:05
Land: Nederland
M/V: M

Re: Kan wen Chinchilla bij de vogels in ?

Berichtdoor Onzebeestenboel » 23 nov 2017 19:19

Oke nou misschien ben ik ook wat te fel hoor zal daar wel om denken ;)


Terug naar “Vogels”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten