Nieuwe caviahok is klaar!

Gebruikersavatar
shamma
Berichten: 916
Lid geworden op: 16 feb 2007 10:06
Land:
M/V: V
Locatie: Voerendaal, NL en Aachen, D

Berichtdoor shamma » 06 dec 2007 14:42

Heike schreef:Prachtig gemaakt en wat een luxe voor je cavia's.
Hier zou dat niet gaan, heb een paar honden die cavia's wel héél interessant vinden, dus hier zit Bruintje in een grote kooi.

Als Bruintje alleen zit, zou ik er wel heel snel een witje of zwartje bij zetten. ;) ;)
Groet Shamma

Gebruikersavatar
hollandse-kriel
Berichten: 203
Lid geworden op: 28 dec 2006 11:25
Land:
M/V: V

Berichtdoor hollandse-kriel » 06 dec 2007 14:49

mooi hok hoor, leuk idee om hem zo te maken, en dat ruitje is ook zeer makkelijk lijkt me kan je het zaagsel er zo uitschuiven. mooi werk

Gebruikersavatar
Heike
Berichten: 2146
Lid geworden op: 28 jul 2005 21:39
Land:
M/V: V
Locatie: Limburg
Contacteer:

Berichtdoor Heike » 06 dec 2007 21:29

shamma schreef:
Heike schreef:Prachtig gemaakt en wat een luxe voor je cavia's.
Hier zou dat niet gaan, heb een paar honden die cavia's wel héél interessant vinden, dus hier zit Bruintje in een grote kooi.

Als Bruintje alleen zit, zou ik er wel heel snel een witje of zwartje bij zetten. ;) ;)
Groet Shamma


Bruintje zat tot voor enkele maanden bij de konijnen buiten. Hij is al op leeftijd, bijna 8 jaar en heeft chronische blaasontsteking. Daarbij kwam dan nog dat hij onder de vliegenmaden zat en we er toen net op tijd bij waren. De dierenarts heeft hem toen kaal moeten scheren en sindsdien zit hij dus alleen in een grote kooi in onze woonkamer. Het lijkt me niet ideaal om er nu een andere cavia bij te zetten, hij maakt een gelukkige indruk en kent al alle geluiden hier in huis. Als de frigo opengaat begint hij al te fluiten... :lol:

Gebruikersavatar
HEDGEHOG
Berichten: 1461
Lid geworden op: 20 nov 2002 19:49
Land:
M/V: V
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Berichtdoor HEDGEHOG » 14 dec 2007 20:31

Goh, ik ga toch eens kijken hoe hoog mijn caafjes springen.
Ik heb van het begin af aan allerlei verhogingkjes en trappetjes in hun verblijven gehad en allemaal gaan ze lustig overal heen.
De verhogingkjes waren om onder te zitten maarja......

Ik ga zo de laatste ronde doen en dan zal ik eens meten. Voor geen goud zou ik mijn caafjes achter zo'n randje zetten hahaha ;) maar het is een prachtige bak Moos!!


Terug naar “Cavia's”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten