cavia's gered gevolg 3 zwangere zeugjes in de opvang

Lies
Land: Nederland
M/V: V

Re: cavia's gered gevolg 3 zwangere zeugjes in de opvang

Berichtdoor Lies » 11 dec 2011 22:23

Gerda_H schreef:Ook zonder de foto was ik al aan het sparen hoor. Langzaam gaat het zeker,daar wij momenteel met een zeer krap budget moeten rondkomen,en ook al ben ik iemand die zegt, mijn dieren eerst,maar dat geld voornamelijk qua voeding. Als ik moet kiezen tussen een stukje vlees voor mijzelf of eten voor mijn dieren,dan laat ik dat stukje vlees staan.Zo denkt gelukkig iedereen hier over in ons gezin. Mijn dochter Julia spaart mee,omdat het rammetje eigenlijk ook van haar is.

Wat goed!!

Hier ook een krap budget en de dieren gaan ook voor. Je bent niet de enige :-D

Gerda_H
Land: nl
Contacteer:

Berichtdoor Gerda_H » 11 dec 2011 23:24

Ik denk dat de meesten er zo over denken hoor. Daarvoor ben je dierenvriend hé? Een paar weken geleden kwam de vriend van mijn dochter bij ons thuis met een hond.Die had hij 's middags ook al rond de vijver zien lopen,en 's avonds om half 7 liep die hond er nog. Wij hadden onze honden voor de zekerheid maar even naar de bijkeuken gedaan,zodat dat hondje even bij ons in de warmte kon.Ondanks dat wij erg krap zaten,ook met de brokken,hebben wij het hondje laten eten.Een volle bak brokken ging op,met een hele volle bak water.Wij hebben de dierenambulance gebeld,en die kwamen,en bleek de hond een chip te hebben,en zodoende kon haar baasje gebeld worden. Het bleek dat het teefje altijd op de man bleef wachten bij de deur,op een deurmat,maar ze was net loops geworden,en was ze dus op zoektocht gegaan,en vrij ver van huis. Wij blij,hondje blij,baasje blij,en de dierenambulance medewerkers waren ook blij. Ik zeg altijd: Wij kunnen zeggen als wij honger hebben,en een plakje brood pakken,maar dat kunnen de dieren niet.

Lies
Land: Nederland

Berichtdoor Lies » 11 dec 2011 23:51

Baasje binnenkort nog blijer met een aantal pups? :crazyeyes:

Gerda_H
Land: nl
Contacteer:

Berichtdoor Gerda_H » 12 dec 2011 01:38

Nee hoor.Een teefje zit rond de 16e dag ongeveer in haar vruchtbare periode,en volgens het baasje was zij net die dag loops geworden.Hij zei dat ze tegen de loopsheid aan zat,en wij vonden wat bloeddruppeltjes op de vloer. Het was dus net de eerste dag. Ik hoop wel dat hij niet meer zo dom is om het hondje alleen buiten te laten wachten tot hij thuis komt in haar vruchtbare periode.

brenda17
Land: Limburg

Berichtdoor brenda17 » 12 dec 2011 07:59

Lies schreef:Kan dit je motiveren om te gaan sparen al is het heel langzaam? :-D

Afbeelding

En dit :) ?
Afbeelding

kippenmeisje
Land: belgie

Berichtdoor kippenmeisje » 13 dec 2011 11:59

wat een super leuke nijntjes seg !

het is fijn voor te horen dat er bij nog mensen de dieren eerst gaan .
is hier ook zo ! :)

Terug naar “Cavia's”