Wie geeft ze de ruimte???

Gebruikersavatar
Mariëlle
Berichten: 1801
Lid geworden op: 12 mei 2005 11:05
Land: NL
M/V: V
Locatie: Zuidoost Drenthe
Contacteer:

Berichtdoor Mariëlle » 24 mei 2007 00:06

Tja denk niet dat het krijgen van een baby hieronder valt. Quote Stefanie

Wat bedoel je hiermee,Stef?
Bedoel je dat nu er een baby komt en er geen kattenpis/poep meer in huis mag zijn?

Trouwens Wisje,lekkere dierenarts heb je,als hij zegt dat je GEZONDE katten beter af zijn als ze een spuitje krijgen,in plaats van alleen geplaatst worden.
:stunned: :triest:

Gebruikersavatar
Mariëlle
Berichten: 1801
Lid geworden op: 12 mei 2005 11:05
Land: NL
M/V: V
Locatie: Zuidoost Drenthe
Contacteer:

Berichtdoor Mariëlle » 24 mei 2007 00:13

Ik spreek even voor mezelf, maar ik zou mezelf niet meer recht in de ogen kijken als ik mijn huisdier(en) een spuitje had gegeven om zo'n reden.
Ik vind het erg :censuur:.Sorry vind t echt te triest voor woorden.

Weltrusten allemaal.

pirke64
Berichten: 256
Lid geworden op: 10 mar 2005 11:25
Land:
M/V: V
Locatie: Uden

Berichtdoor pirke64 » 24 mei 2007 09:21

Een moeilijk probleem waar ik alles van weet. Wij hebben 3 katten waaromder een heerlijke rode (ex) kater van 16 jaar oud. Helaas plast hij de laatste 2 jaar ook veel binnen. Ook ik probeer vanalles maar niets helpt. Laminaat is al opgegeven op verschillende plaatsen en de lucht is bijna niet meer weg te krijgen uit de ruimte (mijn studio/werkruimte) waar hij samen met de twee andere katten leeft. Erg verveledn allemaal. Mijn vriendin wordt er een beetje gek van. Maar daarom de kat wegdoen, no way! Tegenwoordig mag hij regelmatig loslopen in de tuin, over de schutting klimmen doet hij niet meer. Ze hebben trouwens een aparte buitenren waar ze van binnenuit in kunnen komen.

Ik begrijp dat het moeilijk is en vindt het ook dapper dat je dat hier neer durft te zetten. Het is goed dat je wacht tot na de bevalling, wie weet verandert er wat aan het probleem al is de kans niet groot na zoveel jaren. Succes ermee, ik hoop dat je iemand kan vinden die de beide dames een nieuwe kans kan geven.

Pedro

Gebruikersavatar
wisje
Berichten: 1308
Lid geworden op: 08 sep 2005 11:25
Land:
M/V: V
Locatie: Doetinchem

Berichtdoor wisje » 24 mei 2007 09:51

Pedro, je schrijft na zoveel jaren, maar dat heb je verkeerd...
Famke is al bijna 9 jaar onzindelijk en daar hebben we altijd mee kunnen leven.
Het probleem is dat er nu een TWEEDE is gaan plassen en we daar geen gat meer in zien...

Deze maakt het zo erg dat ze gewoon onder onze ogen op speelgoed van onze dochter ( wat NIET op de grond ligt..) gaat zitten en plassen...
Bij Famke wisten we dat als wij een handdoek of iets lieten slingeren op de grond, ze daar geheid op ging plassen....
Dát kon je dus wel in de hand houden..
Maar zoals Heisa het doet, nee, dat gaat niet, ik heb géén ogen in mijn achterhoofd.

Een ren in de tuin maken, kan niet, gezien er hier een grote herdershond losloopt, die niet van ons is... En wat ook weer een probleem vormt is dat als Heisa en Famke samen in één ruimte zitten, Heisa Famke zo gaat lopen stressen, dat Famke helemaal géén leven heeft.....
(Nu zitten ze niet in één ruimte, omdat Famke in de bench zit als Heisa beneden is en als Famke los is, zijn Heisa en Teiger (die gelukkig (nog) geen problemen geeft) op zolder... (geen zorgen, is een ruimte van 9x12 en 8 hoog...)

jo-corine
Berichten: 9167
Lid geworden op: 02 jun 2004 11:02
Land:
M/V: V

Berichtdoor jo-corine » 24 mei 2007 12:14

Zou dat middel wat iemand ergens in de topic noemde niet kunnen helpen?

Rescueremedy waar Liess het over had bedoel ik.

Gebruikersavatar
wisje
Berichten: 1308
Lid geworden op: 08 sep 2005 11:25
Land:
M/V: V
Locatie: Doetinchem

Berichtdoor wisje » 24 mei 2007 12:22

Dat is ook één van de dingen die we gaan proberen...

Al denken veel mensen dat ik er met de pet naar ga gooien en mijn poezen het liefst dump!!!! :evil:

Kefraya
Berichten: 298
Lid geworden op: 13 jun 2005 15:22
Land:
M/V: V
Locatie: Midden-Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Kefraya » 24 mei 2007 13:57

Wisje, ik heb je een pb-tje gestuurd. Ik wil kijken of ik je kan helpen...

Gebruikersavatar
Lies
Berichten: 19718
Lid geworden op: 24 nov 2005 14:06
Land: Nederland
M/V: V
Locatie: Deventer

Berichtdoor Lies » 24 mei 2007 14:42

jo-corine schreef:Zou dat middel wat iemand ergens in de topic noemde niet kunnen helpen?

Rescueremedy waar Liess het over had bedoel ik.


Als ik bovenstaande tekst van Wisje lees dan komt negatieve aandacht vragen in mijn hoofd op.

Recueremedy is een optie maar nog veel beter is Erna Voets benaderen.
Zij is natuurgeneeskundige en kan nog andere remedies voorschrijven, helemaal op maat en waarschijnlijk voor beide katten. Verder kan ze je ook begeleiden mbt hoe je aanpak zou moeten zijn, hoe je met je eigen frustraties naar al dat geplas omgaat en hoe je dochtertje kan reageren als haar speelgoed wordt ondergeplast.

Ik heb zelf enorm veel aan haar gehad toen mijn konijn Fleur dusdanig agressief was dat ze niet meer te hanteren was en ik met 8 pleisters om 10 vingers rondliep en de wanhoop nabij was..
http://www.la-vieille-etable.nl/

Trouwens, kunnen we niet gewoon een beetje meedenken? Want hoe vreselijk inslapen ook is. Volgens mij bereik je weinig met scherpe kritiek. Zelf zou ik zo'n topic dan niet meer durven lezen.

jo-corine
Berichten: 9167
Lid geworden op: 02 jun 2004 11:02
Land:
M/V: V

Berichtdoor jo-corine » 24 mei 2007 15:52

wisje schreef:Dat is ook één van de dingen die we gaan proberen...

Al denken veel mensen dat ik er met de pet naar ga gooien en mijn poezen het liefst dump!!!! :evil:



Ik denk dat niet hoor!
Hopelijk gaat het lukken met het middel.

iris
Berichten: 1298
Lid geworden op: 27 sep 2005 21:54
Land:
M/V: V
Locatie: friesland

Berichtdoor iris » 24 mei 2007 16:25

Ik heb nog even opgezocht wat voor middel ik toen vond op internet, toen onze Moppie en de andere dames het nodig vonden om de plavuizenvloer er onder te plassen.

Ik heb het zelf niet gebruikt daar ik met Soda van het probleem af kwam.
Het middel heet Produkt UF 2000.

Schijnt een zeer goed middel te zijn.

Groeten Iris.


Terug naar “Katten”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten