Wie geeft ze de ruimte???

Gebruikersavatar
Sjaakje
Berichten: 4901
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:59
Land: NL
M/V: V
Locatie: Zeeuws Vlaanderen
Contacteer:

Berichtdoor Sjaakje » 22 mei 2007 23:28

Wisje, welke van de 2 is nou niet gecastereerd?

Gebruikersavatar
wisje
Berichten: 1308
Lid geworden op: 08 sep 2005 11:25
Land:
M/V: V
Locatie: Doetinchem

Berichtdoor wisje » 22 mei 2007 23:37

Heisa.... Famke heeft tijdens haar sterillisatie een blaasprobleem opgelopen, vandaar dat we niet zo happig zijn om haar alsnog te laten helpen...

Gebruikersavatar
Sjaakje
Berichten: 4901
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:59
Land: NL
M/V: V
Locatie: Zeeuws Vlaanderen
Contacteer:

Berichtdoor Sjaakje » 22 mei 2007 23:40

Het niet gecastreerd zijn kan voor haar ook de oorzaak van het probleem zijn, zeker met een onzindelijke poes in huis, ze zal dan alleen maar méér willen markeren.

Gebruikersavatar
Stefanie
Berichten: 1528
Lid geworden op: 09 okt 2002 17:06
Land:
M/V: V
Locatie: Cambridgeshire, Engeland

Berichtdoor Stefanie » 23 mei 2007 22:12

Hele moeilijke situatie, maar ik kan me erg goed voorstellen dat 'het kuikentje' voorrang heeft. Een :baby: in huis met katten die onzindelijk zijn lijkt me vragen om ellende. Vind het ook eerlijk dat het hele verhaal erbij staat, ook dat van het spuitje. Wisje moet dan wel de wanhoop nabij zijn, baby in aankomst aan de ene kant en de liefde voor de katten anderzijds.

Ik hoop dat ze ergens terecht kunnen.

Sterkte ermee.

Stef

Gebruikersavatar
Mariëlle
Berichten: 1801
Lid geworden op: 12 mei 2005 11:05
Land: NL
M/V: V
Locatie: Zuidoost Drenthe
Contacteer:

Berichtdoor Mariëlle » 23 mei 2007 22:37

:neenee: Wie geeft zijn eigen gezonde huisdieren nou een SPUITJE als je ze niet meer kunt gebruiken?Ja het is dan wel je laatste optie,maar dat je er alleen al over denkt, :shock: jeetje zeg.

Al die jaren voor gezorgd,nu ineens dat er een baby op komst is moeten de katten het veld maar ruimen. :stoom:

Hun behoeften deden ze altijd al in huis,kun je ze niet gewoon buiten in een ren houden?
Dan heb je er binnenshuis geen "last"meer van en kun je ze ook gewoon houden.

Ik kijk wel eens op marktplaats bij de huisdieren,die worden echt om de meest lullige redenen weggedaan alsof het een ouwe fiets is die opeens in de weg staat.

Sorry dat ik zo pissig reageer maar ik kan me hier echt kwaad om maken.

Gebruikersavatar
Stefanie
Berichten: 1528
Lid geworden op: 09 okt 2002 17:06
Land:
M/V: V
Locatie: Cambridgeshire, Engeland

Berichtdoor Stefanie » 23 mei 2007 22:47

Ik denk niet dat iemand zo maar zijn katten een spuitje zal laten geven, ik denk dat het meer aangeeft hoe groot het probleem is en hoe moeilijk om een goed tehuis voor ze te vinden. Wisje had ook niks kunnen zeggen en ze laten 'verdwijnen'.

Vind dat iedereen er hard over oordeelt zonder dat ze in Wisjes schoenen staan. Zou ook geen baby in een huis willen vol met kattenpis, sorry musschien cru maar daar komt het wel op neer, en mijn kinderen zouden ook voorgaan. Wat ik er van lees is er al van alles geprobeerd zonder resultaat en staat ze nu voor een hele moeilijke keus.

Stef

Gebruikersavatar
Mariëlle
Berichten: 1801
Lid geworden op: 12 mei 2005 11:05
Land: NL
M/V: V
Locatie: Zuidoost Drenthe
Contacteer:

Berichtdoor Mariëlle » 23 mei 2007 22:55

Nee maar de kattenpis was er al en de baby komt nog,jeetje daar denk je toch over na van tevoren?Al die tijd hebben ze zelf in die pis/poep gezeten maar dat maakt kennelijk niks uit.

Ik snap werkelijk niet dat je een dier waar je zo lang voor gezorgd hebt,ineens aan de kant zet omdat t even niet uitkomt.
Zorg dan zelf voor een onderkomen bij je huis of naast je huis als je er geen afstand van wil doen!

Gebruikersavatar
nel
Berichten: 9257
Lid geworden op: 27 sep 2002 10:26
Land: NL
M/V: V
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Berichtdoor nel » 23 mei 2007 23:08

Ik begrijp best dat het een probleem is.

Maar als je je al zolang ' verzoend ' hebt met het pies en poepgedrag dan vind ik het niet kloppen dat de poezen nu ineens weg moeten.

Dit geval staat niet op zichzelf.....ik heb bijna dagelijks te maken met gedumpte dieren, om welke redenen dan ook.
En daar wordt je echt niet vrolijk van :cry:

Gebruikersavatar
Stefanie
Berichten: 1528
Lid geworden op: 09 okt 2002 17:06
Land:
M/V: V
Locatie: Cambridgeshire, Engeland

Berichtdoor Stefanie » 23 mei 2007 23:47

nel schreef:Ik begrijp best dat het een probleem is.

Maar als je je al zolang ' verzoend ' hebt met het pies en poepgedrag dan vind ik het niet kloppen dat de poezen nu ineens weg moeten.



Tja denk niet dat het krijgen van een baby hieronder valt. En of het opeens is, ik kreeg dat idee dus niet omdat Wisje al van alles geprobeerd had om ze te plaatsten en omdat dat niet gelukt is hier aan de bel trok.


Stef

Gebruikersavatar
wisje
Berichten: 1308
Lid geworden op: 08 sep 2005 11:25
Land:
M/V: V
Locatie: Doetinchem

Berichtdoor wisje » 23 mei 2007 23:49

Ik heb me zolang verzoend met één onzindelijke kat, die we in een bench konden houden en zo onze spullen konden beschermen...

Dat we nu erover dénken om ze naar een buitenthuis te doen, is omdat er een twééde is gaan plassen en ik daar in huis géén oplossing voor zie...
Een ren buiten, hebben we aan gedacht, maar ook daar zitten haken en ogen aan...

Ik geloof jullie allemaal denken dat we ondoordacht de twee meiden aan de eerste de beste zouden weggeven, maar dat is absoluut niet het geval....

We hebben in ieder geval besloten dat ze blijven tot na de bevalling om te kijken of het misschien daaraan ligt...

Het geven van een spuitje is voor ons een optie omdat ik mijn katten ken en weet dat Famke een nieuw huis in haar eentje niet aan zou kunnen en ze dan beter af is.....
Ik heb het er met de DA ook over gehad en hij was het er ook mee eens, zeker omdat we eerst naar andere opties kijken....


Terug naar “Katten”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten