Gijs de gans... slaap zacht lieve Gijs

Sjuul
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 aug 2006 09:58
Land:
M/V: V
Locatie: Limburg

Berichtdoor Sjuul » 22 aug 2006 17:22

Nou dat is al weer goed nieuws om te horen.

Helaas is onze Max net een half uur geleden overleden en de dierenarts stond voor de deur.
Volgens de dierenarts is ze overleden aan vernauwing in de bloedvaten, omdat haar zwemvliezen paars gekleurd waren.

Ik kom er niet bij zaterdag en zondag merkte ik wel dat ze langzamer was en niet veel at, maandag merk ik op dat ze met de kop schud, en vandaag voortijdig het leven laat.

Wat kan men zich toch hechten aan een dier, en toch doet het telkens weer pijn.

Gebruikersavatar
Heike
Berichten: 2146
Lid geworden op: 28 jul 2005 21:39
Land:
M/V: V
Locatie: Limburg
Contacteer:

Berichtdoor Heike » 22 aug 2006 18:03

Dat is triest, Sjuul...
Denk dat ze dan toch iets serieus heeft gehad, arm dier.

Gijs is op zich wel oké, alleen dat staan en lopen hé, maar ik klaag niet hoor, ben blij dat ik voor hem kan zorgen.

Barbara
Berichten: 1547
Lid geworden op: 18 apr 2006 16:52
Land: NL
M/V: V

Berichtdoor Barbara » 22 aug 2006 21:44

sjuul, sterkte met het verlies. inderdaad je gaat altijd hechten aan zo'n beesje. helemaal als het extra zorg nodig heeft.

petrus
Berichten: 175
Lid geworden op: 09 jul 2006 17:55
Land:
M/V: V

Berichtdoor petrus » 22 aug 2006 23:05

@ sjuul
spijtig van je gans Max. Het is rot als de dierenarts net te laat blijkt te zijn. :|

@ heike
goed om horen dat het zo goed gaat met Gijs. Lijkt helemaal op te knappen door je goede zorgen, zelfs de korst geneest. Dan heb je toch de goede houding voor hem gevonden! :duimop:

Gebruikersavatar
Kareltje
Berichten: 3002
Lid geworden op: 04 jul 2006 13:59
Land:
M/V: V
Locatie: dordrecht

Berichtdoor Kareltje » 28 aug 2006 20:39

Hé al bijna een week verder, hoe gaat het nu met Gijs. ;)

Gebruikersavatar
Heike
Berichten: 2146
Lid geworden op: 28 jul 2005 21:39
Land:
M/V: V
Locatie: Limburg
Contacteer:

Berichtdoor Heike » 30 aug 2006 00:21

Ja Kareltje, groot gelijk, hoog tijd voor een update...

Maar veel nieuws valt er niet te vertellen. Hij brengt zijn dagen nog grotendeels zittend door. Hij heeft daar zelf niet veel moeite mee, laat zich heel gewillig door me opnemen en dan sjouw ik met hem rond. Zet hem bij de kippen en de varkens, dan mag hij weer op het gras en kan hij de hondjes in de gaten houden. Vandaag wel een paar keer naar buiten moeten lopen want hij zat lekker in het zonnetje op zijn doos en heel snel betrok de lucht, werd het donker... en ik naar buiten hollen. Hem binnen zetten en mijn was die liet ik maar hangen... Gijs gaat natuurlijk voor. Die was die hangt er nog altijd want ik ben hem glad vergeten. :lol:
Moest deze avond trouwens met één van mijn hondjes naar de dierenarts, ze is een goede maand geleden geopereerd aan haar knietje (gescheurde kruisband) en ze loopt nog niet zoals het moet. Knietje bleek in orde, maar ze heeft nu last van haar rug blijkbaar. Waarschijnlijk zullen we een kinesist moeten raadplegen.

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
magreth rozenveld
Berichten: 6694
Lid geworden op: 20 mei 2006 20:41
Land:
M/V: V
Locatie: Maarheeze

Berichtdoor magreth rozenveld » 30 aug 2006 00:29

Geweldig wat jij voor je dieren doet, want de kosten zullen zeker niet mis zijn. :cool:

Wat jou was betreft woensdag zou het iets droger zijn en met een beetje wind komt dat misschien goed......
En anders maar weer naar binnen halen en nog maar eens ophangen he?

Je zou je nog gaan vervelen...... ;)

Barbara
Berichten: 1547
Lid geworden op: 18 apr 2006 16:52
Land: NL
M/V: V

Berichtdoor Barbara » 31 aug 2006 10:43

beterschap met je hondje, wat een toestand zeg, en ja gijs ziet er best gelukkig uit. zo te zien echt een vriend geworden.

petrus
Berichten: 175
Lid geworden op: 09 jul 2006 17:55
Land:
M/V: V

Berichtdoor petrus » 31 aug 2006 22:13

Gijs ziet er heel wat beter uit.
Is blijkbaar goed in de rui :-D

Gebruikersavatar
picobello
Berichten: 207
Lid geworden op: 08 mei 2006 16:59
Land: Curacao
M/V: V
Locatie: Curacao

Berichtdoor picobello » 01 sep 2006 11:46

Allereerst wil ik zeggen dat ik het super vind wat je voor Gijs doet! En ook sterkte met je hondje.

Verder, ik weet niet of ik iets stoms zeg maar kan Gijs ook zwemmen? Dan kunnen zijn poten aansterken zonder gewicht te hoeven tillen.

Succes met Gijs, ik hoop dat-ie nog verder vooruit gaat!


Terug naar “Eenden, ganzen en zwanen”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast