Verveling of dominantie

Onderwerpen die NIET onder de onderstaande categorieën vallen.
Ish
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 jan 2018 12:54
Land: nederlandroodwitblau
M/V: V

Re: Verveling of dominantie

Berichtdoor Ish » 26 apr 2018 14:11

Ik denk dat Hennie broeds is, zelfs de laagste in rang gedraagd zich als een haan naar haar, en Gon zit nu al een deel van de ochtend, en tot nu toe in het leghok, ze verroert geen vin.
Klopt dat, want jullie zijn gepokt en gemazeld in kippen, dat je bevruchten eitjes kan kopen zodat deze meisjes ze uit kunnen broeden.
Of zeg ik nou hele gekke dingen

Gebruikersavatar
Isabel
Berichten: 19162
Lid geworden op: 25 jan 2009 12:01
Land: Nederland
M/V: V

Re: Verveling of dominantie

Berichtdoor Isabel » 26 apr 2018 14:14

tuff cookie schreef:Ze doen dat bij gebrek aan een haan. Vaak gaan ze ook kraaien, nou ja een soort van kraaien.

Niet allemaal hoor. :mrnono:
Wel kraait Pip elke dag een paar keer, maar voor de rest is ze superlief voor de andere dames. :ilove:

Gebruikersavatar
Trea
Gebanned
Berichten: 5348
Lid geworden op: 07 sep 2014 18:50
Land: Nederland
M/V: V

Re: Verveling of dominantie

Berichtdoor Trea » 27 apr 2018 02:24

Ish schreef:Ik denk dat Hennie broeds is, zelfs de laagste in rang gedraagd zich als een haan naar haar, en Gon zit nu al een deel van de ochtend, en tot nu toe in het leghok, ze verroert geen vin.
Klopt dat, want jullie zijn gepokt en gemazeld in kippen, dat je bevruchten eitjes kan kopen zodat deze meisjes ze uit kunnen broeden.
Of zeg ik nou hele gekke dingen

Nee hoor. Is niet gek. Ben ik ook mee in de weer ook al ben ik niet gepokt en gemazeld. Zoek eens op natuurbroed en broedeieren.

Gebruikersavatar
Jan Bollen
Berichten: 7736
Lid geworden op: 24 sep 2002 22:15
Land: Belgie
M/V: M
Locatie: Lanaken

Re: Verveling of dominantie

Berichtdoor Jan Bollen » 27 apr 2018 08:10

Vooral goed nadenken wat je met de haantjes gaat doen? Het beste is ze zelf slachten en opeten. Als je er mee moet gaan rondzeulen om ze kwijt te raken weet je niet wat er mee gaat gebeuren. Slangenvoer? Verkopen aan een prutser die niet weet hoe ze moeten geslacht worden?


Terug naar “Kippen Algemeen”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten