Dag allen,
Enkele maanden geleden werd onze Brahma geopereerd aan de krop. Goed genezen en loopt ondertussen terug vrolijk rond, legt eitjes,...
Nu ben ik een weekje weg geweest en zorgde iemand anders voor de kippen. Met heel uitgebreide instructies uiteraard. Ik merk nu ik terug ben iets vreemd aan de krop. Ik controleer voor elke maaltijd die ze krijgen hoe het met de krop staat. En ik merk dat die precies met graan en lucht gevuld is. Je ziet hem duidelijk hangen. Maar elke ochtend zijn de graantjes wel volledig weg. Er blijft dan een klein ballonnetje over (precies een dichtgeknoopte ballon die nog een klein beetje lucht heeft).
Is dit iets om me zorgen om te maken of niet? Zoals gezegd: de graantjes zijn altijd weg, maar lijkt wat opgeblazen overdag. Wat denken jullie?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Het forum heeft een flinke update gehad en is overgezet naar een snellere server.
We hebben ons best gedaan om alles soepel te laten verlopen maar als je toch nog puntjes tegenkomt laat het ons weten.
We hebben ons best gedaan om alles soepel te laten verlopen maar als je toch nog puntjes tegenkomt laat het ons weten.